hiustenpidennykset...

mun siskolla hiustenpidennykset ollu nyt melkeen vuoden ja tahtois ne pois koska niihin on tullu kauheita takkuja. Ja jo senki takia et oli kuullu kaverilta et jonkun sen tutun pidennyksiin oli alkanu kasvaa sammalta ja matoja... yak yak yak!!! onko tietoo mist kampaamosta (miel. Turusta) sais suht edullisesti sen poistamisen...

mut et pidennyksis
Alkuperäinen kirjoittaja Sini87:
ei auta poistoaineet enää siihen takkukasaan. sineteillä on laitettu...
näin mulle selitettiin että oli alkanu kasvaa ku ne oli alkanu rastottuu...
On kyllä saanut olla tosi kauan nuo pidennuykset tuossa tapauksessa päässä.Eikä niitä ole pesty tai muutenkaan hoidsettu oikein.
Sen olen kyllä kuullut/ja nähnyt kun joiltain on leikattu rastoja pois,niin niiden sisus on ollut aika "mädännyttä"..sellaisat huhuakin on joskus kuultu että jollakin ois ollu matoi rastoissa.

jaa en tie en oo koskaan ite nähny ni paha mennä sanomaan oliko totta vai ei, mut en kyl nää aihetta kampaajalta valehdellakaan näkemisiään mut joo...lähinnä täs nyt oli pointina se et onko tietoo mist sais edullisesti ne pois? muulla tavalla ku ite väkisin repimällä minkä jälkee jälki ja päänahka on sen mukasta. ku jokasen paikan ku oon löytäny ni on ollu aika kallista...

luuriin tarttuisin
Alkuperäinen kirjoittaja Sini87:
jaa en tie en oo koskaan ite nähny ni paha mennä sanomaan oliko totta vai ei, mut en kyl nää aihetta kampaajalta valehdellakaan näkemisiään mut joo...lähinnä täs nyt oli pointina se et onko tietoo mist sais edullisesti ne pois? muulla tavalla ku ite väkisin repimällä minkä jälkee jälki ja päänahka on sen mukasta. ku jokasen paikan ku oon löytäny ni on ollu aika kallista...
Kannattaa varmaan kääntyä osaavan kampaajan puoleen,niin säästyy enemmiltä mielipahoilta:)Soittelisin eri liikkeisiin ja kyselisin tarjouksia pidennysten poistamiseen.
Miksi ihmeessä hän on pitänyt pidennyksiä noin kauan päässään?

mimmi
Tässä saa nyt sisko syyttää ja itteään.Ensinäkin pidennystä suositellaan pidettäväksi korkeintaa 6kk!! Kotihoito on ensiarvosen tärkeetä,hyvät shampoot ja hoitoaineet plus jätettävä hoitoaine ! Luonnon harjaksella harjaaminen ja yöllä/nukkuessä hiukset pidetään kevyellä letillä.
Voi ja oi...nyt suosittelen todella ammattilaisen puoleen kääntymistä,ite ei enää kannata käydä leikkimään ja tukkaa repimään.
Sun sisko joutuu jokatapauksessa tukkaansa varmasti lyhentämään kun sinetit on sitä venettäny ja vanuttanu...

Yhteistyössä