Hiustenpidennyksestä

JoosepinÄiti

Aktiivinen jäsen
06.09.2007
2 197
0
36
mulla haluttas ottaa hiustenpidennys... maksaa aikai hurjasti n. 350 euroo... omat hiukset on olkapäille, mut haluisin siks aikaa pidennykset että omat kasvaa pidemmiksi..
onko kellään kokemuksia? mitä ootte tykänneet?

Mulla oli ja melkein vuoden niitä pidin....tietty jouduin usein niitä "huollattamaan" ja aika ajoin lisättiin uutta hiusta aina mukaan. Mutta mä todella tykkäsin ja varmasti joskus haluan ne taas. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Milena:
Mua haluttais kans ottaa mutta pitää vissiin ottaa pankista lainaa että sais tukkaa lisää....siispä, taijan jättää laittamatta. Pitää vissiin ruveta lottoa tekemään.... :D

joo niin vissiin.. en taida raskia laitattaa... mies haukkoo henkee jo ku käyn leikkauttaan ja värjään joka maksaa n. 60-80 euroo... mitähän toi sanoo ku ehdotan 350 hiustenpidennystä?

nykyään on niitä clip on pidennyksiä. on edullisempia ja voi laittaa itse. ne otetaan yöksi pois. ei siis oo mitää tavallisia lisäkkeitä...tulee hieno pidennys.

Alkuperäinen kirjoittaja JoosepinÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja vinks:
lueskelin suomi24 palstaa,siellä tori-osiossa joku tekis "pimeenä" pidennyksiä...olisko parisataa aidolla tukalla...

mun kaveri on kampaaja ja lupas kyl vähän alennusta.... mut kyl silti hinta hirvittää..

onhan se kyllä aika iso raha,mutta siitä tukasta tulee vaan niin hieno!!!kerrankos se kirpasee...:D

Alkuperäinen kirjoittaja JoosepinÄiti:
lueskelin suomi24 palstaa,siellä tori-osiossa joku tekis "pimeenä" pidennyksiä...olisko parisataa aidolla tukalla...

mun kaveri on kampaaja ja lupas kyl vähän alennusta.... mut kyl silti hinta hirvittää..

onhan se kyllä aika iso raha,mutta siitä tukasta tulee vaan niin hieno!!!kerrankos se kirpasee...:D

näin mäkin oon asiaa miettiny.. mut saa nähdä mitä mieltä mies on =) ei vain kyl se varmaan sen mulle sua, kuhan eka saa vähän henkee haukkoa :laugh:

Yhteistyössä