Hiusten värjäys apua,mulla blondit hiukset,haluan punaiset,millä värillä värjään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja blondi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

blondi

Vieras
..jotta ei tule liian kirkkaan (veren)punaiset,vaan sellaiset sopivat.Joskus tein punaisia raitoja vaaleisiin hiuksiin,niin tulu just veren punaiset,ei ollenkaan hyvät..

käydä parturissa värjäämässä,jos sulla kovinkin vaaleat niin väri kuluu helposti pois ja hiuksista tulee ruskeat tai jopa vaalenanpunaiset tuli yhdelle toverilleni joka värjäsi vaaleista punaiseksi.

kampaajana voin sanoa että mene ammattilaiselle värjään.
jos ei kerrasta tule kotona hyvä niin sit haet uuden värin ja näin pian on sama hinta mennä suoraan kampaajalle. ja samal saat vinkit siihen miten se väri pysyy pidempään kun punaiset pysyy huonointen! =)

Taitaa vaan niin kallista olla kampaajalla..Ja tummia hiuksia en halua,kun ne ei sovi mulle yhtään,joten tummalla en värjää.tietäis vaan sen värin millä tulis sopivan punertavat,tai sitten pitää pohja värjätä jollain ruskeella ja sitten sitä punaista.Ku ei vaan hiukset kärsis...

Onko kellään kokemusta niistä henna väreistä,joita on luontaistuotekaupoissa???Tuliskohan sillä hyvä.Joskus teininä värjäsin ruskeet hiukset punaiseksi,ja hyvät tuli...tosin en tiiä nyt näistä vaaleista millaiset tulee.

Mulla on kampaajistakin niin huonoja kokemuksia,harvoin on tullut sellaiset hiukset mitkä on halunnut,sit vaan on harmittanut kun on maksanut niin paljon.
Sen takia olen itse värjännyt useimmiten hiukset.Kampaajalla juurikasvun värjäyskin on mennyt sillai pieleen,että juurikasvun väri on ollut erisävyinen kuin muut hiukset.Itse olen saanut just samanvärisen..Mut toi punaiseksi värjääminen arveluttaa.Pitää vielä miettiä..Sit jos kaduttaa,niin blondiksi on vaikea takaisin tulla :) Mulla on niin vaalea iho,että tähän naamaan ei muut värit käy..

Yhteistyössä