Hiusten värjäämisesta...helppii?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmä

Vieras
Eli värjäsin eilen hiukseni mustiksi, enkä nyt jostain kumman syystä ole tyytyväinen tähän lopputulokseen. Onnistuuko värjääminen uudestaan, mikäli vedän värinpoiston ja sen päälle tummanruskean? vai tuleeko silloinkin joku katastrofi?:D

voi olla,että joudut tekemään enemmän ku yhen värinpoiston ja tuo on aika kova rasitus hiukselle,että värjää eka mustaksi ja sitten värinpoistoja ja taas ruskeaksi... en suosittele :D

Mä värjäsin eilen tummanruskeaksi tai siis piti tulla, mutta lopputulos onkin musta |O
Ostin sen 10 minuutin kestovärin ekaa kertaa ja seuraavaksi palaan takaisin niihin väreihin, mitä aiemminkin olen käyttänyt.
Kaiken harmistuksen lisäksi väri ei ottanut joka paikkaan yhtä tasaisesti kiinni.Noh...ei tää nyt mikään maailmanloppu silti ole :D

Alkuperäinen kirjoittaja 10:
oon huomannu et ne luonnolliset sävyt(en muista merkkiä)on tosi hyviä,värjään aina tum.ruskealla ja ei tuusemmonen liian mörkki niinku joillain tulee

Mä olen useasti värjännyt hiuksiani, mutta eka kerta oli nyt kun meni pilalle eli ei ollut toivotunlainen lopputulos.Noh, aina ei voi onnistua :D

Yhteistyössä