Hiusten pidennyksistä! Asiasta tietävät, jeesiä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harkitseva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harkitseva

Vieras
Mä olen ajatellut kesällä teettää itelleni hiuspidennyksen. Nyt vaan mietityttää, kun noita tekniikoita on monia, samoin pidennysmateriaaleja. Millaista on esimerkiksi luonnollinen kuituhius verrattuna aitoon hiukseen? Kumpaa kannattaisi sitten harkita? Entä tuo liittämistekniikka? Sineteistä oon kuullut ja aika usein se mainitaan mainoksissa. Onko se hyvä liittämistekniikka?

Miten kauan nuo pidennykset pysyvät hyvinä? Kuinka usein niitä pitää huoltaa?

Katoin Turkkarista, että eräs firma mainostaa hiustenpidennystä 100% aidoilla italialaisilla hiuksilla (pit. 50/60cm) tarjoushintaan 294e (norm. alkaen 424e), ilmeisesti sineteistä kyse. Onko tuo hinta yleisellä tasolla halpa vai kallis?

Miun pidennykset kesti sen kolme-neljä kuukautta, sineteillä tehtynä, ja oli kyllä tosi kauniit ja luonnollisen näköiset. Amiksella kävin ottamassa ja siellä maksoi työ+materiaali 300 euroa et kyllä tuo halvalta kuulostaisi, laadusta en sitten tiedä..?
Kotona iltaisin haroin sormineen/kammalla pikkutakkuja sinettien väleistä, muuta huoltoa en tarvinnut ko ajalla. Suosittelen! :)

Minulla oli teippipidennys ja hyvänä pysyivät about 7-8 viikkoa. Alkuinvestointi 600 e ja hoidatus 7-8 viikon välein about 150e kerta, tyviväri kuuluu hintaan. Muuten ok, mut kun tuota mun tyveä tarttis värjätä pikkisen useammin. Nyt oon ollu ilman pidennystä vähän aikaa, mut pakko saada ne takas...on ne niin ihanat :)

Olikohan se 1v ja sitten tekis hyvää olla ilman jonkun aikaa, et oma tukka sais hetken levätä. Jostain olen kuullu, en ole kyllä yhtään varma, et noi hiukset saattas kestää yhteensä 2v, mut edellyttää hyvää hoitoa ja kerran vähäks aikaa pois välillä ottamista...

Mulla on teippipidennyksiä, tällä hetkellä 3 nippua (vielä pari nippua tulossa) Nippu aitoa hiusta maksaa 80,-. Ovat olleet mun päässä nyt lokakuusta ja on tosi hyvässä kunnossa. Värjäyksen yhteydessä kampaaja kiinnittää ne uudelleen (koska kasvavat koko ajan ulos oman hiuksen mukana) Kiinnitys maksaa vain parikymppiä lisää/kerta. Kuulemma voin pitää näitä vaikka vuodenkin jos näin hyvässä kunnossa pysyvät.

mulle tehtiin sineteillä aitohiuksesta,kesti 6kk ja pidempäänkin olis ollu jmutta halusin ne pois.
tuotsa hinnasta en osaa sanoa,kampaaja kaverille heitin 100e niin oli tyytyväinen (ite maksoin tietty hiukset

Teippi ei paina ja pistele.Teippi laitetaan isohkoissa osioissa joten minusta näyttää luonnollisemmalta.Helppo hoitoisempi.Halvempi ja nopeampi laittaa.Siinähän niitä tulikin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Teippi ei paina ja pistele.Teippi laitetaan isohkoissa osioissa joten minusta näyttää luonnollisemmalta.Helppo hoitoisempi.Halvempi ja nopeampi laittaa.Siinähän niitä tulikin.

pysyykö se teippi nättinä pitkään. esim tutulla on pian olut varmaan 8kk omat pidennykset. ei oo mennyt ottaa vie pois vaikka sanoo että on jo kamalat. näin sivullisena näyttää ihan hyvältä vielä. ne on vaan niin tiukalla ettei se saa niitä ite irti

Nättinä pysyminen riippuu niin paljon hoidosta.Jos hyvin hoitaa niin 3kk on minusta aika lailla sopiva huoltoväli ainakin minun hiuksilla (ohuet ja hennot,pesen joka päivä...).Pidennyksen poistoon tarvitaan aina niille tarkoitettu poistoneste joka murtaa sinetin tai liiman.Ei niiden kuulu itsestään lähteä.Eikä kannata kovin repiä ellei tahdo omia hiuksia vaurioittaa.

Vielä yks tyhmä kysymys; värjätäänkö tuossa hiusten pidennyksessä sitten lopulta hela hoito? Vai miten ne omat ja pidennykset saadaan just samanvärisiksi?

Voiko noita aidoista hiuksista tehtyjä pitennyksiä käsitellä samoin kuin omiaan eli käyttää vaikka suoristus- ja lainerautaa tai värjätä?

Mä ostin clip.onit huuto-netistä myyjältä tanrin. Kokopään pidennys maksoi siinä 40e ja olen ollut tyytyväinen. se myy vain aitoa hiusta. Myös sinettihiuksia remy ja hiusraitoja klipseillä on sillä myytävänä. Sinettihiukset olivat myös aika edullisia ja ehdä ostan sellaiset seuraavaksi ja käyn kampaajalla kiinnittämässä.

Aitoa hiusta voi tietenkin käsitellä kuin omaa eli värjätä ja kihartaa yms.
Itselläni on melko ohkanen ja takkuntuva hius eikä koko pehkokaan kovin muhkea ole..sinetit on tällaseen hiukseen huonot, koska poisotossa hiuksia menettää aika lailla,joskus hiuksia joudutaan jopa leikkaaamaan...Mulla on ollut teippipidennykset nyt 4 kertaa 2v aikana...nyt en vähään aikaan laita.Ihan kivathan ne ovat,mutta itselläni ainakin koko ajan saa olla tarkkana, ettei teipit näy, kun on niin ohkanen tukka.Lisäksi joutuu aika paljon hoitamaan ja harjauksessa pitää olla tarkkana, ettei revi liikaa.Hoitoainetta ei tyvessä saa käyttää, koska teipit lähtevät liukumaan..Itse sain aika edullisesti, kun tuttava on kampaaja,niin ei tarvinnut kuin maksaa hiukset n.250e.

Itse ostin sinettihiukset www.nethair.net. Oli edulliset ja remyhiusta. Aiakisemmin ollut teippihiukset, mutta eivät pysyneet kunnolla/kovin kauan päässä. Ostin 200 sinettiä ja siinä on varmaan liikaa, mutta on sitten myös huoltoihin noita sinettejä :) Onko kokemuksia sineteistä??

Yhteistyössä