Hiusten kihartuminen raskauden aikana ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mä"

Vieras
Mulla on molempien raskauksien aikana hiukset kihartuneet huomattavasti. Oli oikein kunnon luonnonkiharat :) Raskauden jälkeen taas suoristuivat .

Onko kenelläkään muulla ollut samoin?

On! Mutta toisen raskauden jälkeen luonnonkiharuus jäi pysyväksi. Tosi ärsyttävää ja ennen aina oli kateellinen niille, joilla on taipuisat/luonnonkiharat hiukset. Oma entinen hiuslaatuni oli kiiltävä, liukas ja ihan piikkisuora. Hiukset on nyt jotenkin tosi epäsiistit. Kesäisin kostealla ilmalla, kun antaa pesun jälkeen vain kuivua, menevät jopa ihan korkkiruuveille. Mutta ei joka paikasta, joten ei ole siistin näköistä. Kun kampaa, näyttävät hampulta. Jos olen aamulla suoristanut suoristusraudalla ja on vähänkin kosteampi ilma, niin ovat hetken päästä epäsiististi sinne tänne pörröllään.

Hei kiitos :)
Enpä enää harmittele että hiukset ovat suoristuneet raskauksien jälkeen. Mullakin oli osa hiuksista miltei suoria ja osa kunnon kiharoilla. Jotenkin sitä unohtaa helposti ne huonot puolet asioista.

Mulla kihartuivat imetyksen aikana. Semmonen ällöttävä luontopehmis - mieskin aina kommentoi, että "ihanan pehmeen näkönen" :D

Onneks suoristuivat pikkuhiljaa imetyksen lopetuksen jälkeen.

Yhteistyössä