Hiusonkelmaaaaa......

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auryn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auryn

Aktiivinen jäsen
03.05.2004
11 713
0
36
Kaikki sanoo nyt jonkinmoisen mielipiteensä...

Mua hinguttais leikata Victoria Beckham-tukka. Yleensä tykkään pitkistä hiuksista, mitä pidempi sen parempi... Mutta kun oma on blondauksen mukana lyhentyny, niin tarvis jotain potkua keksiä. :|

Niska on mulla nätti, joten siks sen vois näyttääkin, mutta pitkä etutukka ois kiva olla turvana jos tahtoo piiloutua. Sen sais varmaan kiinni tarvittaessa ja pörrötettyä/tupeerattua kun rokittais enempi.

Jätti-iso kynnys mulla pätkästä tukkaa niinkin paljon, siks tarviin rohkasua ja mielipiteitä. Vähän pidemmäks jättäisin kyllä kun esim. tässä...
http://i171.photobucket.com/albums/u284/Fashion_Critic_/Victoria%20Beckham/VBhaircopy.jpg
...mutta periaate ois sama...

Uskallanko mennä ostarin kampaajalle ilman tarkkoja kuvia ja sepostuksia vai alanko printtaamaan? Kuinka monta kymmentä kuvaa pitää ottaa mukaan?

:o

Toi on kiva malli, leikkauttaisin itellenikin, mut ukko ei halua et mulla on lyhyet hiukset, joskus nuorena tosin ollut tollaiset.
Toi kuvan mukaan ottaminen on vähä siinä ja siinä, riippu pitkälti siitä, miten hyvin noi ostarin kampaajat on, ite käyny siellä vaan ottamassa permistä, oletan siis, et tiedän mistä ostarista puhut :whistle:

Mä leikkasin viime kesänä ton tyyppisen (tai mallina käytin rihannan kuvaa, joka ei ollut ihan noin rikottu vaan piteni tasaisesti ja pehmeämmin eteenpäin), hiukset mulla oli sitä ennen abaut lapaluihin asti mut huonokuntoiset. Enkä katunut hetkeäkään! Ja voin kertoa, että tukka kasvaa ihan sikaäkkiä, ainakin mulla nyt kun on ollu lyhyet. Ja hiukset tuli heti parempaan kuntoon kun otettiin reilusti kuivat latvat (ja enemmänkin) pois. Mulla myös tatska niskassa, oli kivan näkönen kun näkyi ;)
Tulosta noi kaikki kuvat kampaajalle!

Mä olen nyt muutaman kerran leikannut eräälle ystävälle juuri tuolla mallilla. Hieman reippaamminkin lyhyemmäksi takaa. On tykännyt kovasti. Sanoi, että tykkäisi lyhyestä, mutta ei osaa pitää edestä lyhyitä hiuksia, joten tuo on ollut ikäänkuin kompromissi sitten asiasta ja hän on viihtynyt tuossa mallissa. Pitänyt myös pitkään pitkiä hiuksia. Sitten ne leikattiin ihan lyhyiksi vähitellen, mutta ei tosiaan viihtynyt, kun etuosa oli lyhyt. Mutta sitten löytyi tuo keskitie.

Ja kävinpä vielä kurkkaamassa sun omaa kuvaa profiilissa ja suosittelen ilmanmuuta tuota kampausta. Tekee taatusti pirteyttä olemukseen. Pitkät hiukset harvoin on pirteät ja vielä jos olet niitä vaalennuksilla rasittanut niin kuntokaan tuskin hääppöinen.

Eli anna paukkua vaan, uskon että tykästyt. :) Ja tosiaan tulosta vaikka noi kuvat. Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Toiset miettii, että kehtaako kampaajalle viedä kuvaa mukanaan, mutta ehdottomasti kehtaa. On aina helpompaa, kun sanojen tueksi on kuva niin ei jää asia epäselväksi.

Kiits kannustuksesta, tiistaina käyn varaamassa ajan.

Ja tosiaan, ei ole latvat huippukunnossa. Ja kun minusta pitkä tukka pitää kans olla pitkä eikä tällanen välimaaston fleda.

Hui kamala kun jänskättää :D :whistle: :xmas:

Yhteistyössä