Hiusongelma, apuva!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haaveilija87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

haaveilija87

Jäsen
29.06.2010
817
0
16
varsinais-suomi
Eli mulla on ollu tosi pitkään kiharat ja aika lyht malli, mutta sai kuitenkin pienelle ponnarille. No, sitten päätin fiksuna leikata toisen puolen lyhyemmäks ku toisen. Juu, ei kiva, yök!
Nyt oon kasvatellu sitä muutaman kuukauden ja hidastahan se on :laugh: Kiharoista on enää muisto vain ja aina hiukset kiinni.

Mies päätti antaa mulle lahjakortin kampaajalle, että voisin leikata, värjätä ja laittaa taas kiharat. Mutta minkä ihmeen mallin mä näihin leikkautan??

Voisittekos linkittää hyviä mallikuvia lyhyistä kiharista hiuksista, jotta jos löytäisin itteäni miellyttävän...
Aika lyhyeks ne sit täytyy varmasti vetää, eikä sit enää saa kiinni, mutta ei se haittaa jos vaa malli on hieno. :D

[QUOTE="vieras";22254251]Siis laittaako joku vielä kiharoita....[/QUOTE]

No aika monet kuule kyllä laittaaki, permikset ja tyvikohotukset tulee taas muotiin :) Tietenkinhän on teitä jotka miellätte kiharat ja permikset sen näköisinä mitä "mummoilla" näkee, mutta ne voi myös olla jtn ihan muuta :)

Ja tyvikohotushan on vallan loistava esimerkiksi jos herää joka aamu tyynyn kuva takaraivossa ja pyörteen kohta on littanassa ja näyttää jopa kaljulta :D siihen saa avun permiksellä, eikä siitä edes huomaa että on ko. käsittely hiukselle tehty :) ( ei siis tule totaalikiharaa, mutta korjaa ongelman ) :)

http://www.hairstylesdesign.com/gallery/images/medium_hairstyles_08_01.jpg

Onko pakko olla kihara?? Tämä on hyvä malli, leikkaan itse kunhan pääsen kampaajalle ensi kuussa :)

Mulla on samalainen tukka ku mitä tuo edellinen linkitti :) Ja tykkään, väri tosin on tummempi ja päällä on vaaleaa raitaa. Helppo laittaa, helppo hoitaa, eikä tarvitse aina leikkiä suoristajilla...

Yhteistyössä