Hiukset pilalla :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pipo päässä kesälläkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pipo päässä kesälläkin

Vieras
Tein raitoja sellaisen myssyn avulla, siitä vedettiin hiussortuvia läpi ja värjättiin ne sortuvat. Nyt mä oon ihan blondi! Ihan vähän jossain omaa väriä jäljellä, mut muuten keltavalkoinen tukka. Voiskohan tätä yrittää pelastaa ostamalla jotain vaaleanruskeaa hiusväriä ja jos laittais sitä samanlailla sillä myssyllä? Vai kannattaako läntätä väri koko päähän? Noi raidat oli vielä joku uutuus jossa väriaine oli värinpoisto. Voi helvetti.

Sun olis tarvunnu suunnitella ne raidat kunnolla, niitä sortuvia ei saa ottaa liikaa. Voi mennä aika vaikeeks koittaa samoista kohdista sinne myssyyn laittaa, vaikka ilmeiseti se jotain ehkä auttaskin jos kerta koko pää meni.. Mut mä värjäisin vaan raakasti koko pään. :)

Suosittelen ostamaan Loreal Feria sarjasta sen hopean vaalean, ja vetämään koko tukkaan. Se ei ruskeaan tukkaan vaikuta ollenkaan, mutta poistaa sen keltaisen/oranssin niistä "raidoista". Jos vedät vaalean ruskean siihen päälle nyt, saattaa tulla vihreä tukka, joten jos haluat tummemmaksi, laita väri missä on punapigmenttiä. (punainen on vihreän vastaväri).

Alkuperäinen kirjoittaja Sharona:
Suosittelen ostamaan Loreal Feria sarjasta sen hopean vaalean, ja vetämään koko tukkaan. Se ei ruskeaan tukkaan vaikuta ollenkaan, mutta poistaa sen keltaisen/oranssin niistä "raidoista". Jos vedät vaalean ruskean siihen päälle nyt, saattaa tulla vihreä tukka, joten jos haluat tummemmaksi, laita väri missä on punapigmenttiä. (punainen on vihreän vastaväri).

Eli ensinkö kannattaa tuolla lorealilla värjätä kaikki hiukset ja voisko sit ajatella sitä ruskeaa sekaan.. jos tekis sillä myssyllä, mut ei laittais yhtä moniin sortuviin kuin tuolla blondausaineella...?

No siis riippuu ihan siitä mihin lopputulokseen sä oot pyrkimässä??

Jos haluat pitää sen vaalean, mutta parantaa sitä väriä, laita se feria vaan koko päähän.

Jos haluat eroon niistä raidoista, laita se ruskea koko päähän, mutta muista se punertava.

Jos haluat ruskeat hiukset, joissa vaan vähän raitoja, niin laita sillä punertavan ruskealla se väri ja vaikka samalla ne vaaleat kohdat sillä Ferialla folion sisään.
En enää lähtis sillä hupulla leikkimään!

Alkuperäinen kirjoittaja Sharona:
No siis riippuu ihan siitä mihin lopputulokseen sä oot pyrkimässä??

Jos haluat pitää sen vaalean, mutta parantaa sitä väriä, laita se feria vaan koko päähän.

Jos haluat eroon niistä raidoista, laita se ruskea koko päähän, mutta muista se punertava.

Jos haluat ruskeat hiukset, joissa vaan vähän raitoja, niin laita sillä punertavan ruskealla se väri ja vaikka samalla ne vaaleat kohdat sillä Ferialla folion sisään.
En enää lähtis sillä hupulla leikkimään!
Kiitti sulle!

Jos alat vielä itse värjäämään, mieti samalla jo lyhyt malli valmiiksi. joskus hiukset vaan palaa tai muuttuu purukumiksi liiasta käsittelystä ja suviannesiimes-tukka on ainoa mahdollinen.

Kampaajalle mars!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos alat vielä itse värjäämään, mieti samalla jo lyhyt malli valmiiksi. joskus hiukset vaan palaa tai muuttuu purukumiksi liiasta käsittelystä ja suviannesiimes-tukka on ainoa mahdollinen.

Kampaajalle mars!

Niin just, tajua nyt jo mennä kampaajalle!

Saako tuolla Lorealin Ferialla vaalean tukan ilman keltaisuutta? siis jos mulla nyt blondattu ja nyt värjään? En ole vielä löytänyt sellasta kotivärjäys väriä kaupan hyllyltä millä sais v aaleet ilman keltasuutta

Yhteistyössä