Hiukset ohenevat ja lyhenevät -apua!!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja Mikä auttaa!!!
  • Ensimmäinen viesti
Mikä auttaa!!!
Minulla on ollut ohuet ja hennot hiukset aina. Pisimmillään ne ovat kasvaneet juuri ja juuri lapaluihin asti. Nyt on pakko leikata hartialinjalle, kun latvat ovat ohuet haipulit. Ehkä 5 cm on tukevampaa ja tuuheampaa hiusta, loput harvaa haituvaa.

Mitään käsittelyjä en ole hiuksiin tehnyt moneen vuoteen, ne ovat siis täysin luomut. Aurinko haalistaa, kuivattaa ja rasittaa hiuksia kesäisin, vaikka yritän suojata niitä.

Antakaa äkkiä parhaat vinkkinne, millä saan hiukset kasvamaan paremmin. Pelkään tulevani kohta kaljuksi.
 
"aapee"
Varmaan on jotain puutostiloja ravitsemuksessa, kun en ole syönyt kovin terveellisesti. Satunnaisesti olen popsinut monivitamiinitabletteja.

Hiukset ovat aina olleet ohuet, mutta tilanne on mennyt lasten saamisen jälkeen (nelikymppisenä) katastrofaaliseksi.

Onko kukaan kokeillut jotain luontaistuotteita tai öljyjä sisäisesti?
 
hfihs
kannattee varmaan laittaa vitamiinit kohilleen, jos terveeltä tahtoo näyttää. Myös sellasella voi olla vaikutusta, jos on joutunut kärsiin jostakin sairaudesta, ja esimerkiksi tarvinnut vahvoja lääkkeitä(vaikka antibiootteja) siihen hoitoon, mutta sellainen on yleensä ohimenevää, luulisin, mulla ainakin alkoi hiukset lähteen todennäkösesti tästä syystä, mutta kasvoi takaskin.
 
13v väri tuhluri
mä oon 13 mä oon värjänny vähän alle 2 vuoden aikana hiukset 15 kertaa oikee väri on melkein musta mut vedin vähän aikaa sitte uudestaa blondiks ja äskön huomasin kuinka paljo nää hiukset on lyhentyny yleensä niille ei tapahdu mitää mutta osa syynä voi myös olla ostamani pidennykset
 

Yhteistyössä