Hiukset lähtee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hapsiainen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hapsiainen"

Vieras
Onko muita kohtalotovereita? Mun hiukset on ohentuneet entisestään ja en enää tiedä miten näitä pitäisi ettei päänahka paistais läpi. Blondina vähemmän, mutta kun juurikasvu tulee niin nopeesti ja menee rahaa niin paljon kampaajalle.

Mulla on gluteeniton dieetti, enkä voi käyttää laktoosia sisältäviä tuotteita. Otan siksi kalsiumia. Mulla on myös lamotrigiinilääkitys, ja mietin jos sekin vie multa hiukset päästä. Ainakin lapset ja stressi on osatekijöitä. Mitähän tälle kuontalolle vois tehdä?

Mulla lähti viime syksynä 2/3 lyhyessä ajassa. Syytä ei löytynyt, mutta Propralin lyhytaikainen käyttö laukaisi sen hiusten tippumisen. Nytkin tuntuu tippuvan hiuksia enemmän kuin normaalisti ellen syö Priorin Extraa.

Kilpirauhasarvot kannattaa tutkituttaa, ellei niitä ole tutkittu, ja jos sattuu olemaan muutakin oireilua.

Ootko hiljattain ollut raskaana? Sen jälkeen hiukset tippuu monilta. Entä kilpirauhasarvot, onko katsottu ja onko ok?

Laktoosittomia tuotteita on kaupat pullollaan. Että sen vuoksi ei tarvitse kalsiumia erikseen ottaa. Maidoton ruokavalio sitten onkin eri juttu ja vaatii kalsiumlisän.

Ootko koittanut niitä Priorin-tuotteita? Tätini ja serkkuni löysi niistä avun ohuille hiuksille.

En oo kokellut Priorinia. Onko ne kamalan kalliita? Maidosta en vaan tykkää maun vuoksi, se alkoi joskus teini-iässä kun vatsaoireetkin alkoi, luonnollinen vastareaktio ilmeisesti. Juustoja syön, mutta se ei oikein riitä. En ole ollut raskaana 4 vuoteen. Jos se on vain vanhuus :( Ikää 38 v.

Kilpirauhasarvoja ei ole nyt katsottu mutta eikö se jotenkin muutenkin oireilisi?

Yhteistyössä