Hitto!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pas.kafiilis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pas.kafiilis

Vieras
Miksi en pidä ihmisistä? Oikeastaan en kenestäkään täällä?

Mistä johtuu?

Siis en ennen huomannut tuollaisia asioita. Esim. kaikki täällä ovat tekopyhiä ja inhottavia. Kehutaan ja mielistellään sellaisia lapsia, kenen vanhempien kanssa halutaan itse olla ystäviä, tai jotka halutaan jostain syystä omalle lapselle kaveriksi, muita ei huomata.

Ja itsestäni pidän kaikkein vähiten. Taas olen ollut epäsopiva äidiksi vaihtoehto numero 1 koko päivän. Haukkunut lapsiani ja kitissyt koko päivän.

Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
kuka täältä ystäviä saa :o

ei, en puhunut palstasta, vaan ihan oikeasta asuinympäristöstäni. Juuri tulin palstalle.

Ennen pidin oikeasti ihmisistä. Nykyään ärsyttää ja masentaa jopa, kun ne on niin inhottavia ja katkeria ja ahneita ja tekopyhiä ja kaikkea.

Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:
Niin käy kun oppii tuntemaan paremmin...

Täällä toinen huono mutsi joka pisti ipanat kalsareissaan takapihalle kun ei jaksa itse toipilaana lähteä ulkoilemaan :whistle:

ei, ennen asuimme muualla. Pidin opiskelijoista ja vanhemmista ihmisistä. Asuin ennen kerrostalolähiössä. Nyt okt-alueella. Ja jostain syystä en enää pidä ihmisistä. täällä on niin katkeraa ja inhottavaa porukkaa.

sorry...ap...ymmärsin väärin...mutta joo ei sitä jaksa tuolla noita oikeitakaan ihmisiä...tekopyhiä...joo...jne...mutta olkoot...mitäs me niistä...kunhan tietää mitä itte on ja tekee ja hyväksyy sen :hug: juu ja täälläkin itse flunssasena...ja mukula koko pvän niin energiaa täynnä...huh...huh :/ :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:
Niin käy kun oppii tuntemaan paremmin...

Täällä toinen huono mutsi joka pisti ipanat kalsareissaan takapihalle kun ei jaksa itse toipilaana lähteä ulkoilemaan :whistle:

ei, ennen asuimme muualla. Pidin opiskelijoista ja vanhemmista ihmisistä. Asuin ennen kerrostalolähiössä. Nyt okt-alueella. Ja jostain syystä en enää pidä ihmisistä. täällä on niin katkeraa ja inhottavaa porukkaa.

Täällä vuokrakämpissä vasta pimeää porukkaa asuukin, kertomasi potenssiin kymmenen... voit vaan kuvitella koska näistä edesottamuksista täällä saisi jo romaanin aikaiseksi :headwall: Yksi täyspäinen ja mukava perhe löytyy, onneksi.

Siis jos yhtään lohduttaa :D

Yhteistyössä