Hitto minkälainen ohjaaja spinningissä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelottava pontso
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelottava pontso

Vieras
Kävin eilen illalla spinningissä,olin tokaa kertaa ikinä ja nyt oli vaihtunu ohjaaja. Kuntosalin nettisivujen mukaan kyseessä oli perustason tunti ja sopii ihan kaikille. Tunnin alussa ohjaaja sanoi että on ihan ok jos ei jaksa kaikkia nousuja että sitten vaan istuu että ei tartte repiä jos ei jaksa. Mä sitten en jaksanu ihan kaikkia eikä moni muukaan siellä ja aattelin vielä mielessä että onneks toi ohjaaja on mukava. Sitten tunnin lopussa se ohjaaja sanoo tosi vi*tumaisella äänellä; "ne jotka istuivat pyllyllään niitä nousuja niin voisi miettiä että menevät johonkin vähän kevyempään liikuntaan" siis mitä. Mun mielestä se oli mulle ihan sopiva vaikka en jaksanukkaan kaikkia nousuja ja haluan just siihen ajankohtaan käydä siellä. Jos mä en pyörry enkä häiritse siellä tunnilla ja kaiken lisäksi vielä maksan siitä niin mun mielestä ei oo sen ohjaajan tehtävä ruveta neuvomaan missä liikunassa käyn.

Alkuperäinen kirjoittaja spinningohjaaja myös:
No olipa TODELLA ammattitaidotonta. Suorastaan törkeää käytöstä. Anna ihmeessä kunnon kipakkaa palautetta respaan!

tän ohjaajan kanssa on aikaisemmin ollu ongelmia kuulemma kun on sanonu sinne ettei sais lähettää ekakertalaisia niille tunneille mutta omistaja oli sanonu että ne on ihan perustunteja ja sopii kyllä aloittelijallekkin!

Olen itsekkin spinningope. Ja vedän myös perustunteja. Tunnilla tärkeintä liikunnan ilo(nauraakkin saa:-), oikean tekniikan opetteleminen ja pikkuhiljaa (oman kunnon mukaan!) myös vastuksen lisääminen ja pitemmät/ raskaammat nousut.
Nyt sanon hiukka rumasti: täysin hanurista tuo sun tunnin vetäjän kommentti!!!!!Hyihyi.

Itse en oo spinningissä käynyt, mutta muistan, kun aloitin bodystepin... Sydän hakkas tuhatta ja sataa, kun kunto ei kerta kaikkiaan alussa vain riittänyt muiden mukana pysymiseen. Yksi ohjaaja oli aina vähän sellainen, että nälvi epäsuorasti mikkiin, jos joku löysäili. Kannattaa jättää tuollainen ohjaaja sinne omalle tasolleen ja tosiaan kuunnella omaa kroppaa ja kuntoa ja mennä sen mukaan. Kummasti se mullakin ajan kanssa vaan kunto nousi, vaikka kuinka alkuaikoina löysäilin. Tsemppiä uuteen harrastukseen:)

Tosi ikävästi sanottu. Ammattitaidotonta. Muistan itse, että olin aluksi jo 10 minuutin jälkeen aivan poikki, mutta nopeasti kunto koheni. On normaalia, että eka tunneilla ei jaksa. On hyvä, että tunneissa riittää haastetta jatkossakin eikä joudu heti alun jälkeen etsimään kovatasosempaa ryhmää.

Yhteistyössä