Hitto, mikä mun miestä vaivaa!!!???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miia

Vieras
Mun mies on tullu ihan kummalliseks, ei seksii,ei halauksii, ei pusuja, tai no jos menee pussaamaan ni työntää heti pois ja lähtee vaikka pelaamaan koneelle.. Mä en enää kauaa jaksa tämmöstä paskaa... mitä mun pitäis tehdä..? Jos siltä kysyy et mikä hitto sua vaivaa ni ei kuulemma mikään!!!!

kertokaa mitä teen?!?!

Noku tietäis.. On jatkanu tota samaa varmaan 3kk.. väittää olevansa niin väsyny aina.. mut vitut.. nyttenki lähti vaan ajelemaan ja jätti mut ja pojan tänne,sanomatta mitään...

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Höh. Pakota se sanomaan, mikä sillä on. onko rahahuolia? jotain mitä se ei kerro sinulle?

peesi... on lapsenkin etujen mukaista että vanhenmmat ois spvussa.. :)
pakota puhumaan. jotai on vialla.. onks sil toinen ?

Oon koittanu väkisin lypsää siltä mikä sillä on mut tuloksetta.. On kyl meil hiukan rahahuolii ollu mut helpottanu... ku pelkään et se pettää mua mut ei se voi olla mitenkää mahdollista, ei ei, liian kaukaa haettu tommonenki..

Alkuperäinen kirjoittaja Miia:
Oon koittanu väkisin lypsää siltä mikä sillä on mut tuloksetta.. On kyl meil hiukan rahahuolii ollu mut helpottanu... ku pelkään et se pettää mua mut ei se voi olla mitenkää mahdollista, ei ei, liian kaukaa haettu tommonenki..

niin mäkin ajattelin.. ettei olis ikinä mitenkään mahdollista.. :headwall:

Meillä sama juttu tässä ollut ja ollaan riideltykin, mutta myös juteltu asiasta. Mies on todella väsynyt lasten mekastukseen. Puhui jo, että pitäisi etäisyyttä saada perhe-elämään, mutta minä siihen itku kurkussa, että miten ihmeessä tästä vielä etäisemmäksi voi tulla, kun jo monta viikkoa on vain pukannut kylmästi pois, kun olen lähelle mennyt.

Tuon puhumisen jälkeen vähän lämpeni onneksi, mutta ikävältä on tuntunut. Monta viikkoa yritin kertoa kuinka pahalta tuntuu toisen kylmyys. Meillä hankalaa vielä, kun se olen aina minä joka puhun ja mies hiljaa. Sehän se tympiikin, kun toinen ei voi sanoa mikä vaivaa, vaan muuttuu vain entistä hiljaisemmaksi ja etäisemmäksi. Olis paljon helpompaa, jos tuota suutansa enemmän avaisi.

Mun mies on tullu ihan kummalliseks, ei seksii,ei halauksii, ei pusuja, tai no jos menee pussaamaan ni työntää heti pois ja lähtee vaikka pelaamaan koneelle.. Mä en enää kauaa jaksa tämmöstä paskaa... mitä mun pitäis tehdä..? Jos siltä kysyy et mikä hitto sua vaivaa ni ei kuulemma mikään!!!!

kertokaa mitä teen?!?!

Sillä on uus nainen ja haluu susta eron.

Minulla oli ex-kihlatun kanssa samanlaista. Netissä hänkin pyöri niillä alan sivuilla. Kaksi vuotta sitä kestin. Yritin keskustella, kävimme etelässä rantalomalla ( sielläkin loma meni penkin alle, kun hän totesi, että syy käytökseen on iso takapuoleni. Painoin silloin 66 kg ja olen 174 cm pitkä?!), ehdotin terapiaa ja ties mitä, mutta sitten lähdin. Syytä käytökseen en edelleenkään tiedä, mutta epäilen vahvasti, että hänellä oli joku muu/ muita minun lisäkseni. En yhtään tiedä, mitä hänelle kuuluu eikä kauheasti edes kiinnosta. Onneksi lähdin. Nykyinen mieheni on aivan ihana, empaattinen, huomaavainen tapaus!

Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:
Meillä sama juttu tässä ollut ja ollaan riideltykin, mutta myös juteltu asiasta. Mies on todella väsynyt lasten mekastukseen. Puhui jo, että pitäisi etäisyyttä saada perhe-elämään, mutta minä siihen itku kurkussa, että miten ihmeessä tästä vielä etäisemmäksi voi tulla, kun jo monta viikkoa on vain pukannut kylmästi pois, kun olen lähelle mennyt.

Tuon puhumisen jälkeen vähän lämpeni onneksi, mutta ikävältä on tuntunut. Monta viikkoa yritin kertoa kuinka pahalta tuntuu toisen kylmyys. Meillä hankalaa vielä, kun se olen aina minä joka puhun ja mies hiljaa. Sehän se tympiikin, kun toinen ei voi sanoa mikä vaivaa, vaan muuttuu vain entistä hiljaisemmaksi ja etäisemmäksi. Olis paljon helpompaa, jos tuota suutansa enemmän avaisi.

Sulla on pentu ukkona, ei vSTUUTA TAI OLET LIHAVA LÄSKI JA OTTANUT UUDEN, EI RASKI SANOO

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Minulla oli ex-kihlatun kanssa samanlaista. Netissä hänkin pyöri niillä alan sivuilla. Kaksi vuotta sitä kestin. Yritin keskustella, kävimme etelässä rantalomalla ( sielläkin loma meni penkin alle, kun hän totesi, että syy käytökseen on iso takapuoleni. Painoin silloin 66 kg ja olen 174 cm pitkä?!), ehdotin terapiaa ja ties mitä, mutta sitten lähdin. Syytä käytökseen en edelleenkään tiedä, mutta epäilen vahvasti, että hänellä oli joku muu/ muita minun lisäkseni. En yhtään tiedä, mitä hänelle kuuluu eikä kauheasti edes kiinnosta. Onneksi lähdin. Nykyinen mieheni on aivan ihana, empaattinen, huomaavainen tapaus!

Iso takapuolesi! :headwall: :headwall: Voi että osaa olla tunnevammanen ukko. Hölmöläinen oikeen. :( Ja todella, onneksi lähdit.

Juu pettihän se.. tosin ei kyllä maannu sen naisen kanssa mutta viestejä/puheluita oli niin paljon että meinas itku tulla kun mediassa ihmeteltiin Kanervan 300 viestiä.. :kieh: mies lähti usein ajelemaan iltaisin ja kävi kavereiden luona ja baarissa usein.. nyt on ollut huomattavasti enemmän kotona.. lapset väsyttää miestä ihan hirveesti, samoin kuin meiän rahatilanne.. mut eihän ne nyt tietenkään oikeuta pettämään.. me on puhuttu todella paljon ja yritetty oikein kunnolla parantaa suhdetta.. ja kyllä se nyt näyttää siltä, että jotain toivoa on vielä olemassa.. toivottavasti sun miehes ei petä.. ei todellakaan ole kiva tunne kuulla sellasta.. en toivo kenellekään vastaavaa kokemusta..

kertokaa mitä teen?!?!

tutulta kuulostaa, pian tommosen jälkeen isäntä sano, ettei sitä kiinnosta enää...

Alkuperäinen kirjoittaja näin se:

kertokaa mitä teen?!?!

Sillä on uus nainen ja haluu susta eron.

No siltä tuo kuulostaa. Toivottavasti selviää että on jotain muuta. Noihan on klassisia pettäjän käyttäytymisoireita.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
kyllä kuulostaa siltä että toinen on kierrossa.. koska välttelee läheisyyttä.

Mä en halujnnut sanoa tota, mut siltä se kyllä kuulostaa. Valitettavasti.

ja toisekseen just se ettei sillä ole tunteita enää sua kohtaan.. koska musta tuli tollanen ennen eroa.. ällötti kun toinen koski.. :|

Yhteistyössä