Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Millo se tulee???!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Tuohan on uusinta ja mäpäs oon lällällää nähnyt sen!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:ei tartte metsästää kun on löytynyt jo :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:JES!!! nyt on pakko kattoo ku viimeks missasin koko ohojelman![]()
kiitos fjonga ku ilimotit!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:ei tartte metsästää kun on löytynyt jo :saint:
:kieh: no lainaa tännekki sit!
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:JES!!! nyt on pakko kattoo ku viimeks missasin koko ohojelman![]()
kiitos fjonga ku ilimotit!![]()
lupaatko sit kertoa mullekki kaikkia vinkkejä metsästykseen?
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:ei tartte metsästää kun on löytynyt jo :saint:
no en helvetissä!etti oma!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:ei tartte metsästää kun on löytynyt jo :saint:
no en helvetissä!etti oma!
![]()
mä arvasin tän :/
hitto ku ei jaksais aina olla ase kourassa ukkoja raiskaamassa :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:naisen täytyy tehdä mitä naisen täytyy tehdä:/
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:laita nauhalle se B) voit sitten viihdyttää ittees myöhemmin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:laita nauhalle se B) voit sitten viihdyttää ittees myöhemmin![]()
pitää harkita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:laita nauhalle se B) voit sitten viihdyttää ittees myöhemmin![]()
pitää harkita![]()
MIKÄ olis parempaa käyttöä nauhurille?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:laita nauhalle se B) voit sitten viihdyttää ittees myöhemmin![]()
pitää harkita![]()
MIKÄ olis parempaa käyttöä nauhurille?![]()
eiku mä en osaa ajastaa sitä ja sit kun on vähän muita suunnitelmia silloin sunnuntaille :saint: kyl sä varmaan tiiätki et mitä:snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:no mutta eihän ne muut suunnitelmat sisällä nauhuria? B)
sun pitää pikapikaa opetella ajastamaan se ettet missää loistodokumenttiatai teet kuten mä, ruinaat jonkun nauhottamaan sen sun puolesta
![]()