Hitto, meinaan itkuun parahtaa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ViuhVauh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ViuhVauh

Aktiivinen jäsen
14.07.2006
5 675
0
36
Ne mun syntymäpäiväjuhlat...
Alkujaan kutsuttuja oli 27 + minä ja mun mies.

Ekana ilmoitti miehen sisko miehineen, että on silloin pikkujoulut työpaikalla.
-2
Sitten soitti miehen veli, ettei saa vaihdettua työaikojaan..
-2
Siskoni ilmoitti, että heidän tulonsa on erittäin vaakalaudalla
-2
Kahden ystäväni miehet jäävät matkasta
-2
Yksi parhaimmista ystävistäni soitti, että mitä luultavammin he eivät pääse
-2

Saldo -10 ihmistä :( :'(

Voisko ne vaan juonia, että eivät muka pääse ja sitten tulevatkin paikalle? Eikö niin?? :ashamed:

Voi ei!

Mut toi on ihan normaalia, järkkään just pikkujouluja johon kutsun n. 30, en edes oleta että mikään viikonloppu sopis kaikille, max. 20 tulee. Näin se aina menee.

Voihan se olla että oikeesti on tullut esteitä. Mun mies täytti kesällä 40, ja se yritti epätoivoisesti järkkäillä bileitä, mut kas kummaa kun kaikilla oli jotain just sillon, kesälomareissua sun muuta. Vein sit miehen syömään, ja ku tultiin kotiin ni nää kaverit sit oliki meillä :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sori mut minkä ikäinen oot? Vähän lapselliselta kuulostat...

No mä olen ihan mukula... Mut kerrankin olisin saanut kaikki ystäväni kerralla kokoon, osalla kun on välimatkaa yli 500km :(

Kyllä mua harmittaa jos oon järjestäny ja suunnitellu ja kaikkee... Sorry nyt vaan

Mie kun täytin 25 niin YKSIKÄÄN miun kavereista ei päässyt miun synttäreille ja silloin kyllä itkin :( Ei se ikää katso, että harmittaa, kun kukaan ei pääse tulemaan. Olin just muuttanu uudelle paikkakunnalle 350km päähän kavereistani niin ei ollut ihme, ettei kukaan tullut, mutta silti suretti. Miehen kavereita tuli sitten muutama ja vedettiin päät täyteen pirtua, jonka sain yheltä lahjaksi :whistle: *muoks* Meillä ei siis sillon ollu lapsia ;)

Tää joulun alus nyt on vähän tylsää aikaa järjestää yhtään mitään. Meillä oli tuparit pari v sitten joulukuun alkupuolella ja tarkoitus oli myös saada kaikki kaverit pitkästä aikaa kasaan ja esikoiselle hommattiin ekaa kertaa yöhoito mummilasta (7kk). No, kutsuttiin reilu 20 ja loppujen lopuksi paikalla oli 2 ystäväpariskuntaa ja miehen sisko puolisoineen ja yksi sinkkukaveri. Että jepa jepa. :whistle: No, hauskaa oli, mutta hauskempaa olisi ollut isommalla porukalla varmasti.

No joo... Ehkä mua ei sit enää harmita kun ne juhlat on.. Ja siis syyt ovat aivan hyviä ja "tärkeitä" ei siinä mitään, mm. lapsenvahtiongelmaa ja töitä, mutta siltikin. Ne pirskeet on nyt lauantaina ja tänään soitti taas yksi, että ei sittenkään pääse...

Huoh.. Noh, jääpähän mulle enemmän viinaksia :whistle:

Kiitos kaikille :)

Voi harmi :hug: Itsekkin olen huomannut että tää aika vuodesta on vähän huono järjestää mitään, kun on just pikkujouluja yms. Mullakin on synttäribileet nyt perjantaina, ja pari on jo perunut. Meillä on vielä miehen pikkujoulut lauantaina (jos sinne kyetään) ja muutenkin kalenterissa kaikki viikonloput täynnä jouluun asti.

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Ois melkonen suoritus saada kaikki paikalle, jos välimatkaa on tosiaan 500 km ja kyse synttäreistä...

No se MEINAS onnistua :kieh: Kunnes ei onnistunutkaan.. Siis alkuun oli vain 2 jotka eivät päässeet.. Nyt niitä on tullut pikkuhiljaa lisää...

Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
Voi harmi :hug: Itsekkin olen huomannut että tää aika vuodesta on vähän huono järjestää mitään, kun on just pikkujouluja yms.

Aivan!! On kettumaista kun on mennyt syntymään näin talvella :laugh: Jos saisin valita, olis toukokuu hyvä aika!! :D

Kun mä vietin yksiä synttäreitäni yksin, niin kyllä itkin! Tämä siis sille yhdelle harmaalle jonka mielestä olisi lapsellista harmitella tätä.

Ap:lle :hug: Varmasti harmittaa, mutta jospa juhlat silti onnistuisivat vaikka osallistujia olisikin vähemmän?

sori, en kyllä minäkään ihan hevin lähde kaverin SYNTTÄREILLE satojen kilsojen päähän! ehkä jos ois joku puol vuosisataa mut mitkään tyyliin 26v ei ole kovin kummasen juhlan arvoset, sorge

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Kun mä vietin yksiä synttäreitäni yksin, niin kyllä itkin! Tämä siis sille yhdelle harmaalle jonka mielestä olisi lapsellista harmitella tätä.

Ap:lle :hug: Varmasti harmittaa, mutta jospa juhlat silti onnistuisivat vaikka osallistujia olisikin vähemmän?

Juu, toivotaan näin, Kiitos :) Ja jää sit enemmän ruokaa ja juomaa muille ;)

Alkuperäinen kirjoittaja hee:
sori, en kyllä minäkään ihan hevin lähde kaverin SYNTTÄREILLE satojen kilsojen päähän! ehkä jos ois joku puol vuosisataa mut mitkään tyyliin 26v ei ole kovin kummasen juhlan arvoset, sorge

Entäs kolmekymppiset?? Vaikka kyllä mä voin täyttää 26-vuottakin, kiitos vain :laugh:

Yhteistyössä