hitto mä taidan olla.......

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja satu86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Jännä miten joillakin tulee tuosta lopettamisesta nuin vahvat oireet... Ei mulla oo tullu yhtän mitään... Sillon kun tuota pienimmäistä aloin oottaa niin lopetin samantein eikä yhtän mitän... Sitten taas alotin pitkän ajan jälkeen ja nyt en oo taas kohta kolmeen viikkoon polttanu eikä oo mitään tollasii oireita ollu...

ei mullekaa ole tullu mitään oireita koskaan! en usko että johtuu lopettamisesta...

asiasta kolmanteen.. ei sieltä vastattu!!

tuskinpa ketään kiinnostaa mut lääkäri laitto lähetteen labraan ja joudun kilpirauhas kokeisiin ja joitain muitakin kokeita tuon lisäksi mut enhäm mä niitä enää muista. seuraava lääkäri aika vasta 26.9 :/ siihen asti odotettava. ensi viikolla labraan!

Alkuperäinen kirjoittaja satu86:
Mä tossa aikasemmin kerroinkin että mulla on ihme oireita. Eli viel kertaus!

-koko ajan nälkä
-virtsarakko koko ajan täys
-huimausta
-ahdistusta
-tärinää

tossa ei taida olla kaikki mut eilen illalla alkoi ihme tärinä. Yritin syödä niin mikää ei pysyny kädessä ku niin hirveesti käsi "vatkas". Nousin seisoo, jos olis helpottanu, mut jalat rupes tärisee niin paljon että meinasin kaatua.

Olen nyt ollut tupakoimatta vähän päälle kaksi päivää. Helposti se on toistaiseksi käynyt. Ei ole päätä särkenyt, vaikka luulis että niin kävisi kun lopettaa!

Eilen illalla myös mua ahdisti ihan älyttömästi. Tunti ettei henkeä saanut. Rintaa puristi niin paljon, en saanut vedettyä syvään henkeä. Nukkumaan mennessä sanoin miehelle että "tarkista aamulla töihin lähtiessäsi että varmasti hengitän vielä, tuntuu ihan siltä kun kuolis"
Siis tuo olo oli ihan hirvee ja mua pelotti koko yön. Eli en siis pahemmin nukkunut!

Muista en tiä,mutta kyllä toi kuulostaa ihan siltä ku ois tupakasta vierotusoireita =) jaksa viä vaan,helpottaa kyllä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja satu86:
Mä tossa aikasemmin kerroinkin että mulla on ihme oireita. Eli viel kertaus!

-koko ajan nälkä
-virtsarakko koko ajan täys
-huimausta
-ahdistusta
-tärinää

tossa ei taida olla kaikki mut eilen illalla alkoi ihme tärinä. Yritin syödä niin mikää ei pysyny kädessä ku niin hirveesti käsi "vatkas". Nousin seisoo, jos olis helpottanu, mut jalat rupes tärisee niin paljon että meinasin kaatua.

Olen nyt ollut tupakoimatta vähän päälle kaksi päivää. Helposti se on toistaiseksi käynyt. Ei ole päätä särkenyt, vaikka luulis että niin kävisi kun lopettaa!

Eilen illalla myös mua ahdisti ihan älyttömästi. Tunti ettei henkeä saanut. Rintaa puristi niin paljon, en saanut vedettyä syvään henkeä. Nukkumaan mennessä sanoin miehelle että "tarkista aamulla töihin lähtiessäsi että varmasti hengitän vielä, tuntuu ihan siltä kun kuolis"
Siis tuo olo oli ihan hirvee ja mua pelotti koko yön. Eli en siis pahemmin nukkunut!

Muista en tiä,mutta kyllä toi kuulostaa ihan siltä ku ois tupakasta vierotusoireita =) jaksa viä vaan,helpottaa kyllä ;)

mut ei mulla ennen ole mitään oireita ollut ja lopettaminen on aina tosi helppoa ollut :) niinkuin nytkin.. aika outoa jos nyt jotain vierotusoireita on :x

no sen näkee sitten että löytyykö testeistä mitään. ja tosiaan vasta torstaina sinne pääsen!

Yhteistyössä