hitto mä taidan olla.......

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja satu86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

satu86

Vieras
Mä tossa aikasemmin kerroinkin että mulla on ihme oireita. Eli viel kertaus!

-koko ajan nälkä
-virtsarakko koko ajan täys
-huimausta
-ahdistusta
-tärinää

tossa ei taida olla kaikki mut eilen illalla alkoi ihme tärinä. Yritin syödä niin mikää ei pysyny kädessä ku niin hirveesti käsi "vatkas". Nousin seisoo, jos olis helpottanu, mut jalat rupes tärisee niin paljon että meinasin kaatua.

Olen nyt ollut tupakoimatta vähän päälle kaksi päivää. Helposti se on toistaiseksi käynyt. Ei ole päätä särkenyt, vaikka luulis että niin kävisi kun lopettaa!

Eilen illalla myös mua ahdisti ihan älyttömästi. Tunti ettei henkeä saanut. Rintaa puristi niin paljon, en saanut vedettyä syvään henkeä. Nukkumaan mennessä sanoin miehelle että "tarkista aamulla töihin lähtiessäsi että varmasti hengitän vielä, tuntuu ihan siltä kun kuolis"
Siis tuo olo oli ihan hirvee ja mua pelotti koko yön. Eli en siis pahemmin nukkunut!

Kuules mulla oli noita oireita sillon aluksi,kun kilpirauhaset alkoivat reistaamaan :wave: Lääkäriin ja pyydät kaikki mahdolliset labrat ja jos ei meinaa suostua,niin sanot vaihtavas parempaan lääkäriin,johan alkaa ropista kokeita :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Kuules mulla oli noita oireita sillon aluksi,kun kilpirauhaset alkoivat reistaamaan :wave: Lääkäriin ja pyydät kaikki mahdolliset labrat ja jos ei meinaa suostua,niin sanot vaihtavas parempaan lääkäriin,johan alkaa ropista kokeita :hug:

Sama täällä! Vapina ei ihan noin pahana kyllä ollu mutta vapinaa kuitenki. Muutki oireet samanlaisia.

Kyllähän toki vierotusoireitaki varmasti on jos on ollu tupakoimatta, että ne varmasti vielä voimistaa oireita. Mut tuo kilpirauhas-asia kannattaa ilman muuta tutkituttaa!

Alkuperäinen kirjoittaja satu86:
rupee jo ahdistaa nuo muiden kommentit.. pala kurkussa, mitä ei saa niulastua pois... mä en halua mihinkään kokeisiin!!!!!!!!

hmmm..pakkohan sun ois mennä jos tuo olotila on tuommonen..tai ainakin lääkäriin. :hug:

jep. mäki soitin tk:lle et hitto ku tuntuu kokoajan jotta tajulähtee, vapinaa yms, täti tenttas vaik mitä, no kävin sit paikanpäällä, ainut mitä löys oli et verenpaine oli romahtanu niin sanotusti oli 66/96 mulla normaali on 54/124 suunnilleen..
Sit selvis että tämä kaikki johtuu vain siitä että lopetin tupakoinnin.. oiret jatku noin viikon..

tossa ei taida olla kaikki mut eilen illalla alkoi ihme tärinä. Yritin syödä niin mikää ei pysyny kädessä ku niin hirveesti käsi "vatkas".

:ashamed: Anteeksi, mutta mulla alko hulluna naurattaa, kun tuota lukiessa tuli mieleen että ota miehes sukukalleuksista kiinni niin on jotain iloaki jolleki tuosta vatkauksesta. :laugh: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:
tossa ei taida olla kaikki mut eilen illalla alkoi ihme tärinä. Yritin syödä niin mikää ei pysyny kädessä ku niin hirveesti käsi "vatkas".

:ashamed: Anteeksi, mutta mulla alko hulluna naurattaa, kun tuota lukiessa tuli mieleen että ota miehes sukukalleuksista kiinni niin on jotain iloaki jolleki tuosta vatkauksesta. :laugh: :ashamed:

juu niin ajattelinkin, siksi yritin laittaa nuo lainausmerkit :D

Mun mielestä kuulostaa vähän paniikkihäiriön oireilta, mutta jos olet just lopettanut tupakanpolton, voi nuo olla vierotusoireita. Mua huimaa ja alan täristä jos joudun olee päivällä vaikka 8 tuntia ilman tupakkaa. Ja tupakkahan vie nälän tunteen, joten nyt sulla on enemmän nälkä kun et polta. Mun lähes kaikki tutut jotka on lopettaneet röökaamisen, ovat lihoneet n. 10kg, kun tulee ihan huomaamatta syötyä enemmän ja on nälkä jatkuvasti.

Mutta jos nuo nyt olisivatkin niitä vierotusoireita, niin muista että alku on pahin, se kyllä helpottaa!!!! Ja onnea kovasti lopettamisesta! Voi kun itse olisin yhtä vahva.

Jännä miten joillakin tulee tuosta lopettamisesta nuin vahvat oireet... Ei mulla oo tullu yhtän mitään... Sillon kun tuota pienimmäistä aloin oottaa niin lopetin samantein eikä yhtän mitän... Sitten taas alotin pitkän ajan jälkeen ja nyt en oo taas kohta kolmeen viikkoon polttanu eikä oo mitään tollasii oireita ollu...

Yhteistyössä