Hitto mä rakennan tohon pihaan majan ukolle kohta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mulish
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mulish

Aktiivinen jäsen
23.08.2007
4 296
0
36
Päivästä toiseen menee aika päivä siihen et pitää lapset hiljaa kun mies nukkuu. Mitään siivouksia ei voi tehdä.Eikä pihalla voi koko päivää olla.

Rakennan sille majan tohon pihaan nii saadaan touhuilla ilman että tarvii koko ajan hyssytellä.

Hermo menee!!!!!
|O |O |O |O |O |O |O |O

Helpottipas.

Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Tekee siis jatkuvaa yötyötä. ma ja ti yleensä vapaa.

Ja toi ukko on parempi ku äijä. Niin kauan ku mies mua mammattelee nii se on ukko :D

kauheen rankkaa jos on vaan 2 vapaata.. hyi.. aika kinkkinen tilanne..montako lasta teillä on? Onko sun miehellä korvatulpat?

Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:

Ja toi ukko on parempi ku äijä. Niin kauan ku mies mua mammattelee nii se on ukko :D

kauheen rankkaa jos on vaan 2 vapaata.. hyi.. aika kinkkinen tilanne..montako lasta teillä on? Onko sun miehellä korvatulpat?

4 lasta. 7v, 4v, 3v ja 7kk. Yritä siinä nyt ne saada pidettyä tyttyväisenä koko päivä.
Ei oo korvatulppia. Mä ehdotin miehelle kerran et tekis punkkapaikan itselleen talliin. Hyvät sillä on unenlahjat ja normisti ei herää tavalliseen meteliin. Mut sit se yks kerta riittää kun jompi kumpi uhmis alkaa kiljua ja raivota.

Mies nukkuu kolmeen ja on 2-3 tuntia kotona ja lähtee taas töihin. Siinä vaiheessa itse on jo niin väsynyt ettei jaksa alkaa siivoomaan.

Alkuperäinen kirjoittaja --:

mies tai nimikin on hyvä. vai mammattelee no hyi helvetti.

Mamma, emäntä ja vaimo. Näitä se käyttää. Tosta mammasta saa joka kerta korville :kieh:

Mä ymmärrän sua täysin... Meillä eksän kanssa oli tota ihan samaa, ja mä olin hermoromahduksen partaalla aina, lapset oli silloin vielä pieniä, ukko heräs jokaiseen äännähdykseen, ikinä ei voinu siivota... Ja sit kun se heräs, mä menin lasten kanssa nukkuu, ja ehdittiinhän me muutama tunti olla yhdessä :headwall:
Vielä nykyäänkin, uuden ukon kanssa menee hermot viikonloppuisin kun se haluais nukkua pitkään. Ja siitä syystä se viettää viikonloput kotonaan :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Voisko sille ihan yksinkertaisesti hommata korvatulpat?:)
Oishan tuo ihan reilua saada nukuttua jos töissä on ollu.

Voishan tuota korvatulppien hommaamista ehdottaa. Kyllä mä kaikkeni yritän että mies saa nukkua.

Mamma, emäntä ja vaimo. Näitä se käyttää. Tosta mammasta saa joka kerta korville :kieh:

Miks moisen kusipään otit? Syytä itseäsi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Miks moisen kusipään otit? Syytä itseäsi.

täytyy kyl nyt heti allekirjottaa eropaperit :laugh:

Voishan tuota korvatulppien hommaamista ehdottaa. Kyllä mä kaikkeni yritän että mies saa nukkua.

Niin ja siis ennen kaikkea reilua teitä kohtaan,et hän ei kuulis;)

Niin ja siis ennen kaikkea reilua teitä kohtaan,et hän ei kuulis;)

Välillä tekis mieli sanoa miehelle et ite valitsit yötyös. Sillä olis mahdollisuus tehdä mitä vuoroo haluaa.

Yhteistyössä