Hitto mä oon tyhmä!! Toinen raskaus suunnitteella ja mä kysyn tällaista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vauvakuume
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vauvakuume

Vieras
Eli mulla ovulaation (laskurin mukaan) pitäis olla 6.6. Jos sattuis, että noina lähipäivinä tärppäis niin näkyiskö se millon plussana testis? :D Mietin vaan tuota juhannusta, ku mummulasta kinuavat tota mein 5vuotiasta yökylään.. Vois olla, että päästäis jotain alkoa ottamaan, mut mähän en siis voi? Vai näkyiskö se, jos sillon em. päivänä tärppäis? Laskujeni mukaan mulla pitäis menkkojen kuitenki alkaa ennen jussia.
Juu kivittäkää vaan, ku kyselen tyhmiä. :D

ööh. luulisin/uskallan arvella että se näkyy noin kahden viikon päästä ovulaatiosta,jotenka juu,kyllä tiedät olevasi raskaana ennen jussia jos näin käy =)

Alkuperäinen kirjoittaja reija:
siis, pitäis sen sit näkyy ennen jussia, jos siis tärppi käy. toivotaan, että käy. toivon sitä myös itselleni.

Hei! Onnea teillekin yritykseen! :) Esikoista ei mitenkään "yritetty" yrittämällä, vaan välillä vain tein raskaustestejä, niin nyt sit seuraavan kohdalla pohdin näitä :D

ovulaatiohan on yleensä 14vrk ennen menkkoja ja herkimmät testit voi näyttää plussaa kun menkkojen pitäis alkaa.. eli toisin sanoen jos sul ois ovis 6.6 ni menkat pitäs alkaa 20.6 ni jep jussiin mennessä plussa näkyy jos on näkyäkseen

No en mä varmaan ottais mitään jos ihan vartavasten raskautta yrittäisin. Kun mä aloin odottaa kuopusta, niin mä otin 2 päivää putkeen juhannuksena ja just siloin olis pitäny menkkojen alkaa. Aattelin että ne on vaan juomisen takia myöhässä, mutta seuraavalla viikolla plussasin. Kauheet morkkikset oli, ja neuvolastakin kysyin että onko nyt voinut jotain käydä. Mulle vakuuteltiin että ei noin aikaisilla viikoilla vielä haittaa ole vaikka onkin juonut. En silti olis mitään ottanut jos olisin tiennyt olevani raskaana.

Alkuperäinen kirjoittaja meiju:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joo, tiedät jo silloin.
Vittu kun meilläkin olisi noin helppoa. :kieh:

Ai se juhannusko? :D

No ei ku vauvan yrittäminen. :(

Toivottavasti teillä edes tärppää. Meille se maksaa useita tuhansia euroja/laaki. :/

Näitä sitten aina mahtuu mukaan huoh!!

Huoh vaan itselles! Kyllä minä saan ihan samalla oikeudella kommentoida täällä kuin sinäkin.
Enkä minä suoranaisesti ole ilkeillyt, vai missä näet jotain sellaista?!

Joo, tiedät jo silloin.

Toivottavasti teillä edes tärppää. Meille se maksaa useita tuhansia euroja/laaki. :/

Mehän vasta yritetään.. Eihän sitä tiedä tärppääkö nyt tai ikinä. :/ Siksi vain kyselen näitä mahdollisen plussan näkymistä, etten mee tekemään mitään mitä kadun myöhemmin. Esim. just ottamaan yhtään alkoa. Sulla ei siis ovulaatiota tuu, vai?

Joo, tiedät jo silloin.

Mehän vasta yritetään.. Eihän sitä tiedä tärppääkö nyt tai ikinä. :/ Siksi vain kyselen näitä mahdollisen plussan näkymistä, etten mee tekemään mitään mitä kadun myöhemmin. Esim. just ottamaan yhtään alkoa. Sulla ei siis ovulaatiota tuu, vai?

Tulee, kaikki toimii just niinkuin pitääkin. ei vaan tärppää. :/

Joo, tiedät jo silloin.

*Halaus* ja voimia sinulle! Me myös kalliissa hoidoissa ja kyllä harmittaa ja myös meillä on oikeus sanoa mielipiteet näihin asioihin. Tuntuu kurjalta, kun toiset vaan miettii miten paljon voi juoda suurinpirteen. Itse olisin juomatta vaikka loppuelämäni, jos meille vauva saataisiin :(

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Joo, tiedät jo silloin.

*Halaus* ja voimia sinulle! Me myös kalliissa hoidoissa ja kyllä harmittaa ja myös meillä on oikeus sanoa mielipiteet näihin asioihin. Tuntuu kurjalta, kun toiset vaan miettii miten paljon voi juoda suurinpirteen. Itse olisin juomatta vaikka loppuelämäni, jos meille vauva saataisiin :(

Hei. Nyt sä oot kyllä kohtuuton. Se, mitä mä mietin tai teen ei ole millään tavalla sulta pois. Ja ihan pitää yhteen viinilasilliseenkin tietää onko raskaana vai ei.

Joo, tiedät jo silloin.

Tulee, kaikki toimii just niinkuin pitääkin. ei vaan tärppää. :/

Onko teil kauan yritystä takana? Meillä vasta toinen kk yritystä.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Joo, tiedät jo silloin.

Ei ole pois meiltä ei. en sitä tarkoittanutkaan :) tuntuu vaan niin oudolta, et toisille tärkeä tieto et millon voi juoda ja mitä, kun monet kuitenkin pystyy olemaan juomattakin. En nyt sinua tarkoita mitenkään erikoisesti vaan yleisesti. Oliko eilen täällä juuri kysymys, että miten paljon voi juoda raskauden aikana ym. Mutta siis itse en joisi ollenkaan, jos tiedossa se että voi raskaana olla sillä hetkellä. varman päälle pelaisin siltä kannalta. Juoda ehtii sitten myöhemminkin. Onnea raskautumiseen!
Hei. Nyt sä oot kyllä kohtuuton. Se, mitä mä mietin tai teen ei ole millään tavalla sulta pois. Ja ihan pitää yhteen viinilasilliseenkin tietää onko raskaana vai ei.

Yhteistyössä