Tyhmänä kysyn missä tuollainen teksti pitäisi näkyä?Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Tuolta eti To post on Glitter-Graphics.com and forums, use this BB code-tekstin alta sellainen linkki, jossa on alussa [ img ] ja lopussa [ /img ] Kopsaa se ekasta hakasulusta viimeiseen hakasulkuun ja pistä tänne.
ihana aivan ku minä työaamuinaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:[/url]
Kuinka oikein saat kuvan näkymään?Mä en ymmärrä.Puhutaan jostain to post tekstistä mutta mistä se löytyy?Osaatko neuvoa??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:[/url]
Klikkaa valitsemaasi kuvaa, ja rullaa vähän alaspäin löytyy tuo kyseinen tekstiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuinka oikein saat kuvan näkymään?Mä en ymmärrä.Puhutaan jostain to post tekstistä mutta mistä se löytyy?Osaatko neuvoa??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:[/url]
Onnistui.Kiitos!! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Klikkaa valitsemaasi kuvaa, ja rullaa vähän alaspäin löytyy tuo kyseinen tekstiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuinka oikein saat kuvan näkymään?Mä en ymmärrä.Puhutaan jostain to post tekstistä mutta mistä se löytyy?Osaatko neuvoa??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:[/url]