Hitto kun on kalliit liput Lauri Tähkä & Elonkerjuun keikalle

Ei tuo 15? nyt niin paha ole =) Tai kun tänne perähikiälle niin harvoin ketään eksyy esiiintymään ja vielä harvemmin minä jaksan paikanpäälle vaivautua, niin kyllähän tuon maksaa. Nightwishiä oon seuraavaks menossa kattomaan, ellen sitten sitä ennen käy Rajattoman konsertissa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Mun pitää ilmeisesti lähtee sit teuvalla käymään :D

Mistäs päin sä olet? :whistle: Lipunmyynti alkaa huomenna, pakko heti ostaa se lippu. Ne menee varmaan aika hyvin. Täällä on kaks keikkaa samana päivänä, aikaisemmalle pääsee lapsetkin mukaan.

Seinäjoella,mutta teuva tuttu paikka =) Mun sukulaiset asustelee siinä viereisessä kunnassa =) Hyvässä turvassa :D

Jaa siellä turvassa :D Teuvalla ollaan räkä leualla :laugh: :laugh:

Mun pitää ilmeisesti lähtee sit teuvalla käymään :D

Mistäs päin sä olet? :whistle: Lipunmyynti alkaa huomenna, pakko heti ostaa se lippu. Ne menee varmaan aika hyvin. Täällä on kaks keikkaa samana päivänä, aikaisemmalle pääsee lapsetkin mukaan.

Seinäjoella,mutta teuva tuttu paikka =) Mun sukulaiset asustelee siinä viereisessä kunnassa =) Hyvässä turvassa :D

Jaa siellä turvassa :D Teuvalla ollaan räkä leualla :laugh: :laugh:

Niin muistelinkin :laugh: Mutta ois kyllä mahtava tulla sinne keikkaa kattomaan tähkä on kuitenkin todella hyvä :D

Niin muistelinkin :laugh: Mutta ois kyllä mahtava tulla sinne keikkaa kattomaan tähkä on kuitenkin todella hyvä :D

Onhan niillä Seinäjoellakin Rytmikorjaamolla kaks keikkaa

http://www.lauritahka.com/keikat_mat.php Tuolla ihan alimmaisena keikkalistalla

No nyt on lippu ostettu enkä saanut iltakeikalle lippua sieltä liikkeestä, kun olivat jo myyneet ne loppuun. Piti ostaa ABC:lta ja ostin samalla kolmelle kaverillekin.

Lipunmyyntiä on 10.10 asti, mutta tällä menolla lippuja ei riitä kovin pitkälle...

Yhteistyössä