Hitto kun on kalliit liput Lauri Tähkä & Elonkerjuun keikalle

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Esiintyvät siis täällä Teuvalla ens kuussa ja "pakkohan" sinne on mennä :D Lippu vain maksaa 15? :o :o Tuon verran maksaa siitä, että pääsee katsomaan ihmisiä jotka voi nähdä vaikka kaupan kassajonossa :laugh: :laugh:

Mutta on niillä keikoilla niin mahtava meno, että kyllä siitä oikeastaan maksaakin =) B)

Alkuperäinen kirjoittaja Onko:
tuo oikeasti kallis hinta keikkalipusta? (ei vittuilua, tietämättömänä kysyn) Mitä ne sit yleensä maksaa?

No mun mielestä on paljon. Riippuu vähän esiintyjästä mitä maksaa. Mä käyn aika vähän tuollaisilla keikoilla, että en oikein tiedä hintoja. Mutta esim. joku vuosi sitten Agentsin keikalle liput oli 13? (esiintyivät tanssilavalla ) ja on varmaan kallistunu lipun hinta tuosta.

Mutta jos oikein konserttiin menee, niin esim. Aerosmithin keikalle lippu maksoi 69?. Plus tietysti matkakulut, ruoat, juomat...Mansonin keikalle lippu taitaa olla 45? ja sitäkin pitää lähtiä kattomaan Helsinkiin. Tähkää pääsee katsomaan tuohon muutaman sadan metrin päähän ihan kenkiään kuluttamalla :xmas: B)

Mä olen yleensä maksanut keikkalipusta 8-15 euroa....Tässä ei tietenkään oo ulkomaisia bändejä. Kyllä musta toi 15 euroa on kohtuullinen hinta, vaikka pidin sitä kalliina Matti Nykäsen keikasta =) Eli kaippa tuo kallius riippuu paljon kyllä siitä esiintyjästäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja Onko:
tuo oikeasti kallis hinta keikkalipusta? (ei vittuilua, tietämättömänä kysyn) Mitä ne sit yleensä maksaa?

No mun mielestä on paljon. Riippuu vähän esiintyjästä mitä maksaa. Mä käyn aika vähän tuollaisilla keikoilla, että en oikein tiedä hintoja. Mutta esim. joku vuosi sitten Agentsin keikalle liput oli 13? (esiintyivät tanssilavalla ) ja on varmaan kallistunu lipun hinta tuosta.

Mutta jos oikein konserttiin menee, niin esim. Aerosmithin keikalle lippu maksoi 69?. Plus tietysti matkakulut, ruoat, juomat...Mansonin keikalle lippu taitaa olla 45? ja sitäkin pitää lähtiä kattomaan Helsinkiin. Tähkää pääsee katsomaan tuohon muutaman sadan metrin päähän ihan kenkiään kuluttamalla :xmas: B)

Mä oon KADE!! Missä tämä Teuva sijaitsee? Luin yks pvä sun alotuksen,ku olit käyny Häjyysillä..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä oon KADE!! Missä tämä Teuva sijaitsee? Luin yks pvä sun alotuksen,ku olit käyny Häjyysillä..

Teuva on Etelä-Pohjanmaalla ja periaattessa Elonkerjuun kotipaikka. Täällä harjoittelevat uusia kappaleita ja se niitten liike on täällä. Niillä oli lauantaina siellä häjyysillä myynnis kortsuja, paketin päällä luki uuden levyn nimi eli Tuhannen riemua! :laugh: :laugh:

Onpa joo hintaa :whistle: Mutta hyvästä kannattaa maksaakkin ;) :D
Täällä oli joskus kesällä Virve Rosti ja menneisyyden vangit niin sinnekkin oli 15e liput, ihan törkykalliit tuollaiselle keikalle. En maksas ikuna niistä noin paljo... Laurista maksaisisin kyllä :p

Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Mun pitää ilmeisesti lähtee sit teuvalla käymään :D

Mistäs päin sä olet? :whistle: Lipunmyynti alkaa huomenna, pakko heti ostaa se lippu. Ne menee varmaan aika hyvin. Täällä on kaks keikkaa samana päivänä, aikaisemmalle pääsee lapsetkin mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Mun mielestä toi on halpa hinta. Jos mä haluan jonkun bändin nähdä, niin maksan vaikka tuplasti ton, enemmänkin.

Mäkin pidän 15 euroa halpana. ENs viikonloppuna olen menossa katsomaan jotain rytmihommaa maailmalta, ja sinnekin makso liput 50e.

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Laurista maksaisisin kyllä :p

Mulla on niitten kaikkien nimmarit :D Menin häirittemään Tähkän ruoan syömistä :whistle: Mutta laitto heti ruokansa sivuun, kun näki mun lähestyvän postikortin kans. Täällä oli siis Häjyyset markkinat niitten liikkeellä ja koko bändi oli siellä koko päivän.

Onpa joo hintaa :whistle: Mutta hyvästä kannattaa maksaakkin ;) :D
Täällä oli joskus kesällä Virve Rosti ja menneisyyden vangit niin sinnekkin oli 15e liput, ihan törkykalliit tuollaiselle keikalle. En maksas ikuna niistä noin paljo... Laurista maksaisisin kyllä :p

Niin minäkin!! :p

Mun mielestä toi on halpa hinta. Jos mä haluan jonkun bändin nähdä, niin maksan vaikka tuplasti ton, enemmänkin.

Kyllähän se tihkaisi maksaa Aerosmithin keikasta, mutta eipä sekään bändi turhan usein Suomessa käy. Että mieluusti maksoin sen lipun hinnan.

Laurista maksaisisin kyllä :p

Mulla on niitten kaikkien nimmarit :D Menin häirittemään Tähkän ruoan syömistä :whistle: Mutta laitto heti ruokansa sivuun, kun näki mun lähestyvän postikortin kans.

KADE!! Älä kerro enempää.. Tahtoo Teuvalle!!

Mistäs päin sä olet? :whistle: Lipunmyynti alkaa huomenna, pakko heti ostaa sem lippu. Ne menee varmaan aika hyvin. Täällä on kaks keikkaa samana päivänä, aikaisemmalle pääsee lapsetkin mukaan.
Pääseekös "tyttö jolle äiti ei ostanut Lauri Tähkä alushousuja" sun mukaan? :D

Mistäs päin sä olet? :whistle: Lipunmyynti alkaa huomenna, pakko heti ostaa sem lippu. Ne menee varmaan aika hyvin. Täällä on kaks keikkaa samana päivänä, aikaisemmalle pääsee lapsetkin mukaan.
Pääseekös "tyttö jolle äiti ei ostanut Lauri Tähkä alushousuja" sun mukaan? :D

Ei pääse, kun ei pahemmin Tähkästä piittaa. Neiti menee silloin mun äitin kans mökille. Mä menen sitten sinne myöhäisemmälle keikalle :whistle: :whistle: :saint:

Kyllähän se tihkaisi maksaa Aerosmithin keikasta, mutta eipä sekään bändi turhan usein Suomessa käy. Että mieluusti maksoin sen lipun hinnan.

Noista superstaroista jotka käy Suomessa kerran sadassa vuodessa voi melkein jo maksaa mitä vaan. Ja suomalaisistakin harvoin keikkailevista, tai harvoin Suomessa keikkailevista. Ja muutenkaan en nyt joka viikko tai kuukausi keikoilla ramppaa, ni ei se kauheesti kirpase muutamaa kymppiä maksaa lipusta.

Noista superstaroista jotka käy Suomessa kerran sadassa vuodessa voi melkein jo maksaa mitä vaan. Ja suomalaisistakin harvoin keikkailevista, tai harvoin Suomessa keikkailevista. Ja muutenkaan en nyt joka viikko tai kuukausi keikoilla ramppaa, ni ei se kauheesti kirpase muutamaa kymppiä maksaa lipusta.
Jos U2 tulis Suomeen, niin se olis pakko päästä! HIM keikkailee aika vähän Suomessa, että sekin olis kiva nähdä taas joskus. Viimeks kun olin HIM:ä kattomas, niin treffasin Lumiinan siellä =)

Jos U2 tulis Suomeen, niin se olis pakko päästä! HIM keikkailee aika vähän Suomessa, että sekin olis kiva nähdä taas joskus. Viimeks kun olin HIM:ä kattomas, niin treffasin Lumiinan siellä =)

No viime uuden vuoden Tavastia lipuista maksettiin 40? kpl... Olihan siellä muitakin bändejä, mut ilman HIMiä ois jääny väliin, joten niitten näkemisestä pulitin 40?. Tai itseasiassa 80? kun tuo mies oli mukana... Missäs olitte Himpuloita kattomassa viimeks?

Mistäs päin sä olet? :whistle: Lipunmyynti alkaa huomenna, pakko heti ostaa se lippu. Ne menee varmaan aika hyvin. Täällä on kaks keikkaa samana päivänä, aikaisemmalle pääsee lapsetkin mukaan.

Seinäjoella,mutta teuva tuttu paikka =) Mun sukulaiset asustelee siinä viereisessä kunnassa =) Hyvässä turvassa :D

Yhteistyössä