Hitto kun ärsyttää ja vaivaa! Takaraivosta kysymys.. :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aloittaja

Vieras
Kyselin täällä jo aiemmin mut ei kauheesti tullu vastauksia, joten pliis auttakaa et saan mielenrauhan :D
Kun jos koitatte niskasta vähän ylöspäin,kallonpohjan alla, onko teiilä siinä sellanen pieni kohouma,joka tuntuu kun sormilla koittaa vaakatasoon päin?? Kun mun mielestä mulle on vasta nyt tullu tommonen tai sit en oo vaan huomannut..?? Siis se on siinä ihan keskellä,onkohan siinä joku kallonsauma tms. en tiedä. Se on sellanen 1cmx1cm pieni patti.

Siis mikä ihmeen nuppiluu??? Säkö vastasit silloin aiemminkin? :D Mua oikeesti ärsyttää kun musta sitä ei oo ennen mulla ollut?? Koitin googlettaa kuvahaulla mutten löytänyt kuvaa takaraivosta tai ainakaan missään ei näkynyt mitään tommosta kohoumaa!

Meen nyt saunaa ja toivon vastauksien tulvaa kun tuun takas ;) Vaikka luulen tosin et jään taas koko illaksi miettimään yksin tätä pattiani :(
Terveisin huolestunut patti-aivo

[QUOTE="jep";22431124]Mulla ainakin tuntuu...enpä oo koskaan ees tajunnu moista kopeloida..ihanko vahingossa löysit vai syynäätkö kroppaas epätavallisuuksien pelossa...[/QUOTE]

No varmaan oon hullu joo :D Kun siitä kun lähtee sormella koittaan niskasta niin musta ennen siinä oli paremminkin kuoppaa mut nyt sen täyttää joku patti :O

[QUOTE="öö";22431364]Mulla on ja tuntuu. Ap, ootko niitä jotka yrittää kaikella keksiä jotain erikoisuuksia itselleen...[/QUOTE]

SIIS JOO!!! Omin ton takaraivonluun vaan itelleni! Se on mun ja mä sen löysin! :D

Yhteistyössä