Hitto, ku säikähdin yöllä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lumiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lumiina

Aktiivinen jäsen
29.10.2005
7 281
0
36
Heräsin 4.30 ja tajusin, että kuopus oli nukkunut 7h putkeen ilman heräämisiä! Säikähdin, että mikäs sillä nyt on vialla ku tavallisesti herää yöllä vähintään 2 kertaa. Nousin kokeileen sen poskea ja se oli ihan kylmä! Kiireesti tarkistin, että hengittääkö se ja onneks hengitti. Minä sitten laittamaan kattovalot, että reagoiko se siihen mitenkään...Onneks selvästi valoon reagoi, mutta ei aukassu silmiään. Meinasin jopa kiskoa sen ylös, että onko se varmasti ok, ku on niiin kauan nukkunu, mutta sitten päätin alkaa itsekkin nukkumaan.
Klo 6.30 sitten poika viimein heräs tissille!
Hitto, poika nukku 9h yhtä mittaa!!! :o Toinen nukkuu tyytyväisenä vihdoinkin kunnon yöunet ja äiti on ihan vauhkona huolesta, että mikä kumma sillä ny on :D Huomaa, että meillä ei noin pitkiä unia olla vielä nukuttukaan! Ennätys taitaa olla 5-6h yhteen putkeen...

Mun pienestä miehestä on tulossa iso mies :heart: :heart:

Tiedän tunteen. Aino nukkuin kuukauden iässä ensimmäiset täydet yöunensa. Heräsin 7.20 ja oli aivan hiljaista. Sitten tajusin, että Aino ei oo syönyt yöllä ollenkaan. Kyllä tuore äiti pomppasi vauhdilla ylös. Olin aivan varma, että Aino ei ole hengissä enää. Onneksi pulssi tuntui kaulalta. :heart:

Minkäs ikäinen tää unikeko on? =) Mun tyttö yllätti kans vauvana (n. 4 kk:n ikäisenä) nukkumalla 8 tuntia putkeen, kyllä säikähdin aamulla kun heräsin maidon pakotukseen rinnoissa ja tajusin ettei vauva ole syönyt pitkään aikaan. Äkkiä katsomaan onko se hengissäkään... :o Siellä se tuhisi ja pian heräilikin nälkäisenä.

Heh, meidän vauva on nukkunut 2 viikon ikäisestä saakka yöt heräämättä :D Samoin teki esikoinen, joten mä en todellakaan osais huolestua.
Tai no, kerran kyl huolestuin kun tyttö oli käynyt klo 21.30 yöunille ja nukkui vielä seuraavana päivänä klo 12 :o

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Lapsi on 1v2kk.
Onneks en näköjään ole ainoa vauhkoilija! :D

Ihanaa, en ole ainoa, jolla "isot" lapset herää öisin. :D

:D Et oo... Jospa se heräily teilläkin helppottais pian!
Nyt, ku olen ihan innoissaan tästä, ni varmaan poika herää ens yönä vähintään 5 kertaa... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Heh, meidän vauva on nukkunut 2 viikon ikäisestä saakka yöt heräämättä :D Samoin teki esikoinen, joten mä en todellakaan osais huolestua.
Tai no, kerran kyl huolestuin kun tyttö oli käynyt klo 21.30 yöunille ja nukkui vielä seuraavana päivänä klo 12 :o

:D Meillä oli sama juttu tämän kuopuksen kanssa ja viime kesänä tosiaan hän heräili aina vasta puolelta päivä.
Mutta nyt on tapahtunut joku ihme käänne, ja viimeiset 3 viikkoa poia on herännyt jo aamulla klo 7. Mä en ymmärrä, kuitenkin päiväunet pysynyt samanmittaisina ja samaan aikaa menee nukkumaan eli yhtäkkiä vaan muka vuorokauden unitarve pieneni?! :o

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:

:D Meillä oli sama juttu tämän kuopuksen kanssa ja viime kesänä tosiaan hän heräili aina vasta puolelta päivä.
Mutta nyt on tapahtunut joku ihme käänne, ja viimeiset 3 viikkoa poia on herännyt jo aamulla klo 7. Mä en ymmärrä, kuitenkin päiväunet pysynyt samanmittaisina ja samaan aikaa menee nukkumaan eli yhtäkkiä vaan muka vuorokauden unitarve pieneni?! :o

Ei kun hän vaan on alkanut valmentamaan sua.. Nyt opit heräämään aikaisemmin että ehdit sitten joskus töihinkin, kun sinne palaat :D

Lapsi on 1v2kk.

Nyt, ku olen ihan innoissaan tästä, ni varmaan poika herää ens yönä vähintään 5 kertaa... :whistle:

Juu, ei pitäs intoutua ikinä. "Jee se nukku yön katkeamatta!!!" -> Et nuku viikkoon... :whistle:

Meillä poika etenki heräilee öisin ja nukahtaa lähinnä tissillä. Viime yönä tissikään ei auttanu, mut onneksi miehen syliin nukahti. Inhottavaa, kun melkein 1v on niiiiin tissiaddikti. Tyttö onneksi pistää usein sormet hevimalliin suuhun ja nukahtaa itsekseen. Ei aina, mutta usein.

Ei kun hän vaan on alkanut valmentamaan sua.. Nyt opit heräämään aikaisemmin että ehdit sitten joskus töihinkin, kun sinne palaat :D

Töihin?!? Tuttu sana, mut ei nyt ihan tule mieleen, et mitä se olikaan :whistle:

Töihin?!? Tuttu sana, mut ei nyt ihan tule mieleen, et mitä se olikaan :whistle:

Mä olen alkanut myös miettimään että jotenkin etäisesti tuo "työ" kuulostaa tutulta sanalta, mutta mitä ihmettä se on.... :whistle: B)

Sillai, hienosti heppu vetäisi unta =)

Muistan kun joskus itsekin säikähdin kun tyttö ei herännytkään yöllä syömään; julmat mammat laittaa valoja päälle ja ravistelee hereille kun toinen vaan haluaisi nukkua :D

Lapsi on 1v2kk.

Juu, ei pitäs intoutua ikinä. "Jee se nukku yön katkeamatta!!!" -> Et nuku viikkoon... :whistle:

Meillä poika etenki heräilee öisin ja nukahtaa lähinnä tissillä. Viime yönä tissikään ei auttanu, mut onneksi miehen syliin nukahti. Inhottavaa, kun melkein 1v on niiiiin tissiaddikti. Tyttö onneksi pistää usein sormet hevimalliin suuhun ja nukahtaa itsekseen. Ei aina, mutta usein.
Niinpä! Mulle varmasti käy nyt niin, että tästä lähtien herätään vielä useammin kuin tähän asti... :whistle:

Noilla pojilla on varmaan jotenki veressä nuo tissit! :D Meillä molemmat pojat ovat olleet (ja kuopushan on edelleen ) sellaisia tissitakiaisia, että huh huh!!

Alkuperäinen kirjoittaja tike:
Sillai, hienosti heppu vetäisi unta =)

Muistan kun joskus itsekin säikähdin kun tyttö ei herännytkään yöllä syömään; julmat mammat laittaa valoja päälle ja ravistelee hereille kun toinen vaan haluaisi nukkua :D
Nimenomaa, hyvä ettei itkua tuherra vielä siinä samalla, että mikä sulla on ku sä nukut! :D

Yhteistyössä