hitto ku ahdistaa

JääPrinsessa

Aktiivinen jäsen
11.09.2007
1 051
0
36
ku lapsilla alkaa hoito enskuun alussa,mulla jatkuis koulu (sisustusalan) mutta en tiedä haluanko jatkaa,en tiedä jaksanko asua täs vitun kaupungis viä 2 v |O |O tuntus tyhmältä lopettaa koska olen saanut tuon paikan mutta ku en tiedä onko tää sitä mitä haluan :ashamed: jotenki tuntuu että haluan opiskella liikunta-alaa,ehkä personal traineriksi ym. tosin niillä ei oikeen oo kokopäivätöitä mutta jotenki vituttaa tää kaikki,anteeks.

Vedäppäs henkeä.

Sulla on nyt opiskelupaikka, käy siellä niin kauan kunnes tiedät mitä haluat.
Siinä saattaa mennä hukkaan kuukaus tai vuos, joka on mitättömän vähän siihen nähden et sul on muutamat kymmenenvuotta työelämääkin jäljellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:
Vedäppäs henkeä.

Sulla on nyt opiskelupaikka, käy siellä niin kauan kunnes tiedät mitä haluat.
Siinä saattaa mennä hukkaan kuukaus tai vuos, joka on mitättömän vähän siihen nähden et sul on muutamat kymmenenvuotta työelämääkin jäljellä.

no joo siinä oot tietty oikeessa,että 2v. on aika lyhyt aika,mutta taas vuoden päästä ei ainakaa voi enää lopettaa se ois ihan älytöntä ku on niin vähän jäljellä, mutta ku en jaksais millään pohtia ja miettiä ja pohtia ja miettiä ja...
mutta oikeesti mistä mä saan motivaatiota tähän?

Jostain revit nyt sen verran motivaatiota, ettet kesken lopeta. Menet ainakin kuukaudeksi katsomaan, miltä tuntuu ja mietit samalla, mitkä ois vaihtoehdot tuon liikunta-alan suhteen.

Onko tää tän peruskoulun aiheuttamma tää päättämättömyys ja se että ihmiset ei tiedä mitä ne haluaa. Mun mielestä turha käydä päivääkään sellasta koulua mikä ei tunnu omalta.

Yhteistyössä