yritin kyllä, mutta tää ilmastonmuutos aiheuttaa yllättävää janoisuuttaAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Hanki ens kerralla kunnon varasto niin ei lopu kesken
sit kannattaa lähtee nukkuuuAlkuperäinen kirjoittaja MrsSpongebob:|O |O :headwall: :headwall:
ei nukuta vielä kääk!Alkuperäinen kirjoittaja uneilmasäleikkö:sit kannattaa lähtee nukkuuuAlkuperäinen kirjoittaja MrsSpongebob:|O |O :headwall: :headwall:
täältä saisit pari siideriä jos lähellä asut mutta et taida asua!Alkuperäinen kirjoittaja MrsSpongebob:ei nukuta vielä kääk!Alkuperäinen kirjoittaja uneilmasäleikkö:sit kannattaa lähtee nukkuuuAlkuperäinen kirjoittaja MrsSpongebob:|O |O :headwall: :headwall:
onko tampere kävelymatkan päässä..?Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:täältä saisit pari siideriä jos lähellä asut mutta et taida asua!Alkuperäinen kirjoittaja MrsSpongebob:ei nukuta vielä kääk!Alkuperäinen kirjoittaja uneilmasäleikkö:sit kannattaa lähtee nukkuuuAlkuperäinen kirjoittaja MrsSpongebob:|O |O :headwall: :headwall:
Ei ole. Se on noin reilun tunnin automatkan päässä! Ens kesänä sinne ollaan taas särkkikseen menossaAlkuperäinen kirjoittaja MrsSpongebob:onko tampere kävelymatkan päässä..?Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:täältä saisit pari siideriä jos lähellä asut mutta et taida asua!Alkuperäinen kirjoittaja MrsSpongebob:ei nukuta vielä kääk!Alkuperäinen kirjoittaja uneilmasäleikkö:sit kannattaa lähtee nukkuuuAlkuperäinen kirjoittaja MrsSpongebob:|O |O :headwall: :headwall:
no mä olin antamassa pois jos ois ollut lähellä! Pk mustuAlkuperäinen kirjoittaja vaak:mul ei ,lopuAlkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:Missäspäin asut?
Asutkin kaukanaAlkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:no mä olin antamassa pois jos ois ollut lähellä! Pk mustuAlkuperäinen kirjoittaja vaak:mul ei ,lopuAlkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:Missäspäin asut?
heh, siihenkin voi varautuaAlkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:ei.. kraanasta sitä tulee.. alko meni kyl kiinni liian aikasin, mut sitähän ei oo kysytty.. :/