Hitto että minuu on tänään naurattanu kaikki :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkubertta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pikkubertta

Aktiivinen jäsen
13.06.2005
1 903
0
36
Kyllä se vaan on hyvä välillä käydä tuulettumassa - näköjään. Mulla on tänään ollu niin hiton hauskaa ettei oo tosikaan, maha on kipee nauramisesta :D Eilen taas sattu ja tapahtu kun olin liikenteessä, mie taidan olla todellinen idioottimagneetti :saint: :saint: Oltiin jossain teinipaikassa tanssimassa ( ja mulla siis ikää 35 vee) Saatiin sitten seuraa joistain ulkomaalaisista ja totta puhuen, kahteen tuntiin mä en saanu selvää että mitä kieltä ne puhu, englantia ne ilmeisesti yritti :D Kovasti ne oli saatille lähdössä mutta kun oksensin kaljatuoppiin niin pojat katos :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja pikkubertta:
Kyllä se vaan on hyvä välillä käydä tuulettumassa - näköjään. Mulla on tänään ollu niin hiton hauskaa ettei oo tosikaan, maha on kipee nauramisesta :D Eilen taas sattu ja tapahtu kun olin liikenteessä, mie taidan olla todellinen idioottimagneetti :saint: :saint: Oltiin jossain teinipaikassa tanssimassa ( ja mulla siis ikää 35 vee) Saatiin sitten seuraa joistain ulkomaalaisista ja totta puhuen, kahteen tuntiin mä en saanu selvää että mitä kieltä ne puhu, englantia ne ilmeisesti yritti :D Kovasti ne oli saatille lähdössä mutta kun oksensin kaljatuoppiin niin pojat katos :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:

*reps*
:laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja pikkubertta:

*reps*
:laugh: :laugh: :laugh:

ja lisäyksenä että se ei ollu ees mun tuoppi, tempasin sen vaan jostain pöydästä kun tuli paha olo :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Mulla:
Mulla olis kyllä tuollasen jälkeen kamala morkkis eikä naurattais pätkääkään!
Mitä hauskaa oikein näet tuossa?

Miks pitäs olla morkkis, lapsi oli hoidossa, muistan mitä tapahtu ja missä olin ja hiton hauskaa oli. Noin kerran puolessa vuodessa käyn jossain.

Yhteistyössä