Hitto, et mies osaa olla lapsellinen!!! murinaa....

  • Viestiketjun aloittaja -.-
  • Ensimmäinen viesti
-.-
Hänen äitinsä ja sen mies on tulossa meille yöksi lauantaista sunnuntaihin. Minulle hän vain ilmoitti, että ne sitten tulee. Ei edes viitsinyt kysyä, että kävisikö minulle. Onhan tämä kuitenkin minunkin kotini. Nooo, minun lapsi lähtee isälleen viikonlopuksi, joten minulla on ns. vapaa-aikaa. Kerroin jo aikoja sitten, että kerta ne on tulossa tähän niin minä menen kaverille yöksi. ( asuu tuossa ihan lähellä ). No eilen sitten alkoi kauhea napina asiasta -.- En kuulemma saisi mennä mihinkään, että mitä ne sit ajattelis, kun lähen pois, jos minä menen niin hänkin lähtee joskus viikonlopuksi Turkuun, jossa siis asuu yksi nais ihminen. Ei kuulemma oo mitään väliä, kun on vain kavereita. Eli sit alkoi kiristys ja uhkailu.
Nyt en todella tiedä mitä teen. Ei oo siis, mitään estettä että en kotona voisi olla, mutta jokseenkin häiritsee, jos täällä pyörii pari ylimääräistä. Enkä osaa nukkua.
 
vieras
Mun mielestä myös sun käytöksesi kuulostaa aika lapselliselta. Miehesi äidistä kuitenkin kysymys. Miksi et voisi olla kotona heidän kanssaan? Eiköhän niitä "vapaita viikonloppuja" tule muulloinkin.
 
v
No minä en lähtisi minnekään yökuntiin, jos olisi vieraita tulossa. Elämässä ja varsinkin parisuhteessa pitää joustaa. Voisin vaikkapa käydä shoppailemassa tai elokuvissa itsekseni tai likkakaverin kanssa (kun on lapsivapaata), mutta muuten käyttäytyisin ja yrittäisin saada vieraat tuntemaan olonsa kotoisaksi.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä myös sun käytöksesi kuulostaa aika lapselliselta. Miehesi äidistä kuitenkin kysymys. Miksi et voisi olla kotona heidän kanssaan? Eiköhän niitä "vapaita viikonloppuja" tule muulloinkin.
Harvakseltaan niitä tulee. Ja sit, kun niitä on niin minun on oltava naamatusten ukon kanssa. Tosia asia on, että minun pitää elää lukkujone takana hänen vartiossa. Siltä se vaikuttaa. Harvoin missään käyn tai olen poissa.
Lähinnä siksi, että multa ei kysytty mitään. Kotiini vaan tunkeillaan :D Ja ei ole montaa kuukautta taaksepäin, kun ne olivat täällä koko viikonlopun. Ja silloin olin ihan kiltisti kotona.
 
fkk
Minusta sinä olet vähän erikoinen. Jos miehen sukulaiset käyvät harvoin, niin mikset voisi heidän kanssaan viettää yhtä viikonloppua? Meillä ei tartte ainakaan sukulaisten tuloista edes kysellä, aina ovat tervetulleita. Myös siskoni, joka asuu samassa kaupungissa, saattaa pistäytyä kylään extempore ja jäädä yöksi...

Kyllä minuakin miehenäsi hävettäisi, jos vaimoke painuisi kaverilleen kun on hänen sukalaisiaan tulossa. Paha sitä on selittää heille miksi.

Mutta kyllä tuo on miehesikin kosto vähän asiaton.
 
hivenenhullu
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Minusta ap:n käytös on lapsellista. Alkaa nyt mieltä osoittamaan kun appivanhemmat tulevat kylään.
no tuota, kun sa harvakseltaan lapsivapaata aikaa, niin kyllä kait sen ajan haluaa käyttää niinkuin itsestä tuntuu... eikä niin et joku muu sopii vierailusta ja sitte se vapaa-aika meneekin siinä... |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Minusta ap:n käytös on lapsellista. Alkaa nyt mieltä osoittamaan kun appivanhemmat tulevat kylään.
no tuota, kun sa harvakseltaan lapsivapaata aikaa, niin kyllä kait sen ajan haluaa käyttää niinkuin itsestä tuntuu... eikä niin et joku muu sopii vierailusta ja sitte se vapaa-aika meneekin siinä... |O
etkö voisi kuvitella että olisit sen lauantain päivän ja alkuillan siinä kotosalla ja illalla lähdet vaikka jonnekkin tuulettumaan ja sunnuntain taas kotosalla ?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Minusta ap:n käytös on lapsellista. Alkaa nyt mieltä osoittamaan kun appivanhemmat tulevat kylään.
no tuota, kun sa harvakseltaan lapsivapaata aikaa, niin kyllä kait sen ajan haluaa käyttää niinkuin itsestä tuntuu... eikä niin et joku muu sopii vierailusta ja sitte se vapaa-aika meneekin siinä... |O
Aivan! Ja nyt ei tunnu siltä, että haluan iltani viettää telkkarin ääressä kuunnellen heidän jorinoita. Mutta vaikea sanoa, mikä on oikein ja mikä väärin. Toisinaan ei varmasti miehestäni tunnu hyvältä, että otan ja lähen kun vieraat tulevat. Vaikka toki hetken heidän kanssa olisinkin. Mutta jokseenkin haluun olla itsekäs ja ajatella nyt vain itseäni. Mutta tuo miehen kosto tuntuu aika kauheelta. Ja siksi pisti miettimään uskallanko lähteä pois kotonta. Tosiaan keskustelu tästä aiheesta jatkuu, kun ukko saapuu töistä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
no tuota, kun sa harvakseltaan lapsivapaata aikaa, niin kyllä kait sen ajan haluaa käyttää niinkuin itsestä tuntuu... eikä niin et joku muu sopii vierailusta ja sitte se vapaa-aika meneekin siinä... |O
No tottakai sitä saa tehdä niin kuin haluaa. Mutta sehän tässä on lapsellista että alkaa "kostamaan" sitä että appivanhemmat tulevat LUPAA KYSYMÄTTÄ kylään. Ja vielä sen itsekin myöntää.
 
hivenenhullu
mä ymmärrän kyllä ap:ta, tuollaisista kyläilyistä vois kuitenkin kysyä etukäteen että sopiiko, oliko mielessä jotain muuta etc.
ja jos toisella on jotain muuta niin sitte se kyläily sovitetaan siihen taikka perutaan...
fakta on se että jos mulla on lapsivapaa viikonloppu ja olen suunnitellu tekeväni jotain mitä en yleensä pääse tekemään, niin en mä ala kotona kökkimään, en edes miehen vanhempien vuoksi.. kun sitä kotona kökkimistä saa ihan tarpeeks silloin kun lapsi on kotona...
ja ap:n miehen käytös on todella perseestä!!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Minusta ap:n käytös on lapsellista. Alkaa nyt mieltä osoittamaan kun appivanhemmat tulevat kylään.
no tuota, kun sa harvakseltaan lapsivapaata aikaa, niin kyllä kait sen ajan haluaa käyttää niinkuin itsestä tuntuu... eikä niin et joku muu sopii vierailusta ja sitte se vapaa-aika meneekin siinä... |O
etkö voisi kuvitella että olisit sen lauantain päivän ja alkuillan siinä kotosalla ja illalla lähdet vaikka jonnekkin tuulettumaan ja sunnuntain taas kotosalla ?
No näin ajattelinkin tehdä. Mutta mies pistää vastaan siintä, että vietän yöni pois kotonta!!! Ja tuon eilen myös mainitsin, että kyllä tässä heidän kanssa myös aikaa vietän, että mikä on ongelma niin sanoi, että ala vain painumaan ni kyllä hänkin sitten osaa mennä Turkuun -.- Ei helvetti tätä elämää. Sinkkuus taas kunniaan :D
 
hivenenhullu
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
no tuota, kun sa harvakseltaan lapsivapaata aikaa, niin kyllä kait sen ajan haluaa käyttää niinkuin itsestä tuntuu... eikä niin et joku muu sopii vierailusta ja sitte se vapaa-aika meneekin siinä... |O
No tottakai sitä saa tehdä niin kuin haluaa. Mutta sehän tässä on lapsellista että alkaa "kostamaan" sitä että appivanhemmat tulevat LUPAA KYSYMÄTTÄ kylään. Ja vielä sen itsekin myöntää.
no kostamaan ja kostamaan.. toihan on ihan normaalia sinänsä et jos mies ei ota huomioon vaimoaan niin miksi vaimon pitäisi ottaa mies huomioon... kun mies kysymättä sopii asioita niin vaimo voi sitten tehdä jotain muuta...
ja tasa-arvon nimissä toi toimii molempiin suuntiin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
no kostamaan ja kostamaan.. toihan on ihan normaalia sinänsä et jos mies ei ota huomioon vaimoaan niin miksi vaimon pitäisi ottaa mies huomioon... kun mies kysymättä sopii asioita niin vaimo voi sitten tehdä jotain muuta...
ja tasa-arvon nimissä toi toimii molempiin suuntiin :D
Jotenkin en vain ymmärrä suhdetta jossa omien vanhempien kyläilyyn pitää pyytää puolisolta lupa. Ja vielä vähemmän sitä että siitä kyläreissusta menee herne niin syvälle nenään että pitää KOSTOKSI lähteä oikein yöksi pois kotonta.
 
N
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
no kostamaan ja kostamaan.. toihan on ihan normaalia sinänsä et jos mies ei ota huomioon vaimoaan niin miksi vaimon pitäisi ottaa mies huomioon... kun mies kysymättä sopii asioita niin vaimo voi sitten tehdä jotain muuta...
ja tasa-arvon nimissä toi toimii molempiin suuntiin :D
Jotenkin en vain ymmärrä suhdetta jossa omien vanhempien kyläilyyn pitää pyytää puolisolta lupa. Ja vielä vähemmän sitä että siitä kyläreissusta menee herne niin syvälle nenään että pitää KOSTOKSI lähteä oikein yöksi pois kotonta.
Täytyy kyllä kompata timppaa. Olisi kyllä aika hirveää, jos mieheltä täytyisi kysyä lupa siihen, saanko kutsua vanhempani kotiimme. Ei, hänen ei tarvitse heidän kanssaan välttämättä seurustella, mutta kyllä meillä ainakin asia on ihan ilmoitusluontoinen.
 

Yhteistyössä