Hittihius lahdessa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
olen käynyt pari kertaa ja ollut aiemmin kovin tyytyväinen. mutta... pari viikkoa sitten varasin taas uuden ajan ja kun päivä ja aika koitti astuin kampaamoon sisään. kävi ilmi että varaukseni vastaan ottanut kampaaja ei ollut laittanut aikaani ylös ja näin ollen ei ollut paikalla eikä muitakaan vapaita aikoja ollut. minulle tyrkättiin kouraan käyntikortti ja kehotettiin soittelemaan ja varaamaan uusi aika, joka olisi aikaisintaan viikon kuluttua. kysäisin mahdollisen tulevan käyntini hintaa ja vastaukseksi sain kuulla että hinta on sama kuin nyt olisi ollut. paska maku jäi suuhun kun ajelin puolen tunnin matkan lahteen pelkän kampaamokäynnin takia ja sain lähteä tyhjin käsin (eipä sittenkään: olihan minulla käyntikortti!) ajelemaan takaisin kotiin. ei uutta aikaa, ei lupausta halvemmasta parturoinnista. tuskinpa enää vierailen kyseisessä kampaamossa.
 
Kävin tänään ensimmäistä kertaa saimaankadun hittihiuksessa, ja palvelu oli todella hyvää. Pyysin tyven värjäyksen ja raidat pitkiin hiuksiini, ja maksoi vain 88e! Minulla on todella huonoja kampaaja kokemuksia, joten hieman pelotti miten käy (tuleeko sentin paksuisia "luonnollisia" raitoja). Tulos oli hyvin luonnollinen, ja sain vielä hiusten suoristusta loppuun. Aion mennä uudelleenkin :)
 

Similar threads

Yhteistyössä