ja on tietenkin tylsää
Täälläkin vois olla jotain sutinaa nyt kun on niin plääh olo....kyselkää vaikka jotain tai jutellaan muuten vain, jookoskookos ??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miks pitäis kysellä tyhmiä?
Alkuperäinen kirjoittaja ölj;24318180:Kipeänä täälläkin. Perseestä.
Alkuperäinen kirjoittaja ölj;24318180:Kipeänä täälläkin. Perseestä.
Siis perseestä kipeänä??
Siis perseestä kipeänä??
olipas ihan tyhmä vitsi...
Miks pitäis kysellä tyhmiä?
Siis perseestä kipeänä??
Alkuperäinen kirjoittaja ölj;24318571:No sieltäkin. Antibioottikuuri päällä, saa juosta vessassa ihan hyvää tahtia.
Onko sulla flunssa vain mikä?
Itellä vähän kurkkua kutiaa ja kuivaa.. ja korvaanki pistää.. ny täällä odotan kauhulla, että tuleeko flunssa... nimittäin jos se tulee, ni saan takuulla korvatulehduksen taas.. yyyyyyyyyh, tätä ennakoivan itsesäälin määrää..![]()
Kyllä mua nauratti. Ja sillaihan siinä luki. Ei tartte olla tosikko.
Kysymykset ei oo tyhmiä, niiden vastaukset taas... voi olla omaa luokkaansa
Booty: Mä tuun hetken päästä sutisemaan sun kanssa, kuhan eka laitan muruset unten maille![]()
:kiss:
Aaaah, noniin... nyt on rauhaKoira pitää ruokkia...
Herran pieksut tuo Fanni on kasvanu! Hän on 10vko ja painaa tasan 10kg![]()
Kun teille tuli rauha niin mä kerkesin lähteeMeitin Nuppu on 4v ja painaa 5kg
Ei se mitään, meikäläisen netti päätti sopimuksensa ainakin kaksplussan kohdalla...
Mitäs sun aamuun/aamupäivään kuuluu![]()
Olo aika karsea....silti ompelin vähäsen ja nyt ei pysty enää mihinkään :/
Kyllä kannattaa kipeenä lepäillä vaan ja keskittyy sitten terveenä touhuumiseen.. Mä oon tietty poikkeus kun mulla ei oo sellasta ylellisyyttä ku "sairasloma"
Tietty jos olis mies mikä viittis perseensä nostaa sohvalta ees vähän auttamaan, ni sitten olis eri asiaLuojalle kiitos etten sairastele niin paljon, ettei pysty mitään tekemään. (lue: teen silti
)