on se sitte kumma ku ei osaa olla tyytyväinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pupuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pupuli

Vieras
isäntä on töissä vieläkin,oli yönkin pois.muksut lähti joku aika sitten yökylään tädille.
eilen vielä haaveilin tästä päivästä ja mitä kaikkee kivaa sitä vois puuhastella kun saa olla ns rauhassa.

no!yllätys yllätys,mä en tiä yhtää mitä tekisin ja on liiankin hiljasta,suorastaan tylsää....plääh!!

Noin siinä aina käy. En edes haaveile esim. etelänmatkasta ilman lapsia, kun ihan älytöntä on mennä sinne ajattelemaan lapsia ja mielessään huolehtimaan heistä ja soittelemaan perään =)

Sama juttu!
Joskus soitellaan isovanhemmille, että otattekos mussukat hoitoon, että saadaan rassata pihaa ja taloa kunnolla ilman, että muksut pyörii jaloissa...
No lapset on hoidossa ja mies jotain saa tehtyäkin. Minä istun tai pyörin ympyrää ja ihmettelen, että mitäs voisi tehdä, vaikka oli jo valmiiksi suunnitellut kaiken tekemisen.
Ja yleensä se sitten vierähtääkin viihteen puolelle, eikä saada tehtyä mitään ;)

Alkuperäinen kirjoittaja VEE:
Sama juttu!
Joskus soitellaan isovanhemmille, että otattekos mussukat hoitoon, että saadaan rassata pihaa ja taloa kunnolla ilman, että muksut pyörii jaloissa...
No lapset on hoidossa ja mies jotain saa tehtyäkin. Minä istun tai pyörin ympyrää ja ihmettelen, että mitäs voisi tehdä, vaikka oli jo valmiiksi suunnitellut kaiken tekemisen.
Ja yleensä se sitten vierähtääkin viihteen puolelle, eikä saada tehtyä mitään ;)

Sä et tiedä mitä ap:n mies tekee työkseen, kuinka väsynyt hän oli jo alunperin. Mun mies ajaa autoa työkseen, ja siksi jos juo ni ottaa jo aikasten, että selviääkin sit varmasti seuraavaksi päiväksi. Ihan varmuuden vuoksi, vaikka olisikin vapaapäivä listoilla, ni joskus tulee muutoksia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja VEE:
Sama juttu!

Sä et tiedä mitä ap:n mies tekee työkseen, kuinka väsynyt hän oli jo alunperin. Mun mies ajaa autoa työkseen, ja siksi jos juo ni ottaa jo aikasten, että selviääkin sit varmasti seuraavaksi päiväksi. Ihan varmuuden vuoksi, vaikka olisikin vapaapäivä listoilla, ni joskus tulee muutoksia.

mitenkäs tämä tänne tuli?

Yhteistyössä