HITSIT kun ärsyttää noin mainokset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
juu ärsyttää. kyllä se mainos mun puolesta saa olla, mutta paikka on tosi huono. saisko sen viestiketjun alkuun/loppuun tai reunalle?

En minäkään tilaa DEKO:a, mutta enpä tilais vaikkei ois mainoksiakaan.

Tuosta välistähän ne osuu silmään väkisin, ei varmasti siirretä alkuun tai loppuun.

Laittakaa vaikka vastausboksin alle kuten tuo tjäreborgin mainos... mulla jotenkin loppuu viestien selaus tohon mainokseen enkä meinaa lukea ollenka sen alla olevia postauksia :(

tossa keskellä' tuo on ihan peestä, sorry vaan :/

iltalehdenkin sivut jo ihan jumissa suuren mainosten määrän vuoksi, mulla ainakin kestää tosi kauan ennen kun aukeaa etusivu.

Alkuperäinen kirjoittaja Pee - nettituottaja:
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
iltalehdenkin sivut jo ihan jumissa suuren mainosten määrän vuoksi, mulla ainakin kestää tosi kauan ennen kun aukeaa etusivu.

Tämän ei pitäisi hidastaa yhtään, sen verran pieni palkki.

mutta kun niitä mainoksia on sivut väärällään, niin ne kaikki hidastavat koko sivuston.

entä jos ton heittäs ton tjäreborg mainoksen viereen omaan neliöönsä...
kieltämättä toi on ärsyttävää eikä tee mieli yhtään tilata lehtee...kaiken lisäks se on aika ankeen näkönen mainos muutenki... :whistle:

Mainokset pois Opera selaimella ;

Paina oikeaa hiiren nappainta -> valitse "suodata sisaltoa" (minulla kolmanneksi alin valikko)
-> napsauta kaikkia mainoksia jotka haluat pois -> mainosten paalle tulee teksti "suodatettua sisaltoa" -> paina ylhaalta "valmis" -> ja kas sinulla on mainokseton sivu :)

Tama ei siis pade Firefoxiin ja Exploreriin.

Exploreriin en osaa neuvoa mainoksen estoa, liian monimutkaista ja hankalaa.

Firefoxiin tehoaa Adblock Plus.

Suosittelen Opera selainta, helposti mainokset pois ja lisaksi pikavalinnat jolloin voit etusivulle asettaa 9 pikavalintaa ja vain napsautat niita, ei tarvi kirjoittaa osoitteita : ) Lisaksi salasana toiminto, ei ikina tarvitse kirjoittaa tunnuksia tai salasanoja kun vain napsautan salasana nappainta niin kirjaudun itsestaan sisaan. Helppoa :) Tietysti jos kaytat konetta monen ihmisen kanssa yhdessa ei kannata tuota kayttaa, mutta itse kaytan vain yksin tata konetta : )