Hitsi vie, mäntiin naimisiin ja nyt menossa ulkomaille..pääsenkö vanhalla passilla??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hölömö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hölömö

Vieras
Siinähän se kysymys jo tulikin. Eli en ole vielä ennättänyt laittaa uutta passihakemusta, naimisiin menimme viikko sitten. Nyt olisi tarkoitus tallinnaan lähteä, PÄÄSENKÖ VANHALLA PASSILLANI???

matkustin mónta vuotta vanhalla nimellä varustetulla passilla. oikeestaan kunnes se meni vanhaksi ja oli siks pakko uusia. ei sitä millään kollata et onko sun passi millä nimellä, vaikka luulis.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:
Mulle kerrottiin että Viron puolelle pääsen, mutta en välttämättä takas... :whistle:

JA minä sitten varmana menin ja tilasin uuden- tosin ei siinä vanhassa aikaakaan olisi paljoa ollut jäljellä.

Juu sinne en haluaisi jäädä pitkäksi aikaa minäkään =) Harmittaa kun vanha passi olisi vielä 8 vuotta voimassa. No ei taida auttaa kuin ottaa uusi passi.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:
Mulle kerrottiin että Viron puolelle pääsen, mutta en välttämättä takas... :whistle:

JA minä sitten varmana menin ja tilasin uuden- tosin ei siinä vanhassa aikaakaan olisi paljoa ollut jäljellä.

pääsin sinne ja takas. ja ei missään koko reissun aikana jouduttu näyttää passia/henkilöllisyystodistusta. :D

Yhteistyössä