hitsi.. tuli itku silmään.. :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joko luitte tään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Englanninkielisissä lähteissä sanotaan, että äiti työnis rattaita yhdellä kädellä ja toisella yritti tarttua juoksemaan lähteneeseen poikaan. Siis eihän sillä mitään väliä oo, mutta pisti vaan huono suomennus silmiin...
Tuolla tytôn kuva:
http://www.manchestereveningnews.co.uk/news/s/1026098_fathers_grief_for_light_of_life

Kerran postin edessä vanhempi tyttöni ryntäsi suoraan kohti suurta parkkipaikkaa, kuopus nukkui vaunuissaan. Tilanne sattui niin nopeasti etten kerennyt jarrua laittamaan, onneksi vaunut pysyi paikallaan, vaikka piha viettää hiukan. Vanhemman tytön juostessa kohti parkkipaikkaa, kerkisin huutaa "pysähdy, varo!" tyttö pysähtyi parkissa olleen auton takakulman kohdalle ja samaan syssyyn kerkisi volkkari jarruttaa tämän auton kohdalle, kun huomasi minut, muttei tyttöä. Juuri kun sain tytöstäni otteen, räjähti tajunnassani yksin jääneet vaunut.. Onneksi ei sattunut kummallekaan mitään. Parkkipaikalla olevat katsoivat meitä järkyttyneinä.. Ei ihme.

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( voi ei,ei ei,mä itse nyt itken kauheasti ,mä en voi edes kuvitella se on pahin mitä voi olla :'( :'( :'( :'( :'( mä en edes voi kuvitella miltä se tunttu,tästä en tie edes miten voi päästä yli,tekis miel auta äidille jos vaan olisi pystynyt,kun se on kamala :'( :'( :ashamed: