Hitsi kun tekis koko ajan mieli syödä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ruokahirmu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Ruokahirmu

Vieras
IIIK, Hillitkää minua! =D

Ei mulla ole edes nälkä, mutta haluttas vain syödä. Näkkäriä, jogurttia, hedelmiä, appelsiinimehua. On vaan valmiiks jo ihan paksu olo, rv 37. Heh, ei mulla ole ollut koko raskausaikana mitään mielitekoja, nyt sitten iski tällänen yleinen syöpöttelyinto. Just söin aamupalaks kaks nektariinia, kasan viinirypäleitä ja banaanin... ja neljä palaa näkkäriä. Jääkaapissa olis eilistä kana-nuudeli-kasviswokkia ja pakastimessa jäätelöä, syöksynkö syömään nyt vai heti?!

No nyt mulla on nälkäkin :) Nyt varmaan voi ihan hyvällä omalla tunnolla mennä jotain ottamaan, eikö?

Mieti vaikka vähän pidemmälle... Onko kiva sitten synnytyksen jälkeen yrittää laihduttaa kauheata määrää ylimääräisiä kiloja pois, jotka tulivat sen takia, että annoit kaikille himoille vallan nyt. Juuri tuommoisen takia täälläkin aina on palsta pullollaan ylipainoisia mammoja, jotka tuskailevat kilojensa kanssa.

Juo vettä, se vie nälän tunteen pois,

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mieti vaikka vähän pidemmälle... Onko kiva sitten synnytyksen jälkeen yrittää laihduttaa kauheata määrää ylimääräisiä kiloja pois, jotka tulivat sen takia, että annoit kaikille himoille vallan nyt. Juuri tuommoisen takia täälläkin aina on palsta pullollaan ylipainoisia mammoja, jotka tuskailevat kilojensa kanssa.

Juo vettä, se vie nälän tunteen pois,

Hehe, otahan vieras ihan rauhassa. Mitat tällä hetkellä 156/60, 8kg tullu raskauden aikana painoa, joten enköhän selviä niistä sit synnytyksen jälkeen ;)
Mies oli muuten eilen illalla syönyt sen jäätelön, nyt pitää tehdä 3km lenkki sen jätskin eteen. :)

Yhteistyössä