Hitsi kun en tiijjä, juodakko vaiko eikö juoda?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voihan..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voihan..

Vieras
En ossaa päättää lähenkö kaljakauppaan vai en.. Alkuviikosta tuli jo tissuteltua (eihän sitä lasketa jos on yksin kotona :D )

Koti-ilta se tästäki joka tapauksessa tulee, ei oo kavereita enkä ittekseni viitti lähtee mihinkään..

Eli siis otanko olutta ja kärsin huomenna morkkiksesta, että taas piti juoda vai enkö osta ja teen suursiivouksen huomenna...

Asiallisia kommentteja, kukaan meistä ei ole täydellinen.

Sen olen oppinut että jos kovasti mietityttää ottaako vai ei niin parempi kuin ei..joskus kaduttaa kun tulee kassi täynnä kotiin että mitä järkee tässäkin taas oli ja sitten juo ne vitutukseen

[QUOTE="vieras";27190267]kaljakauppa? mäki haluun sellaseen... meillä on vaan tavalliset marketit ja sit tietenki alko..[/QUOTE]

:D periaatteessa meillä on kaljakauppa : ässästä ostan kaiken muun mutta jos tälleen "asioikseen" lähden ostamaan kaljaa (en muusta tykkää :) ) niin menen kyllä k-kauppaan, nopeampi ja helpompi pistäytyä.

Jos juon nii muistatte huomenna sitten puhua morkkiksen minusta ulos jos semmoinen tänne eksyy :D:D

[QUOTE="anne";27190774]sitä rupsahtaa aika äkkiä jos kovin hanakasti juopi kaljaa ja polttaa tupakkia,pöhöttynyt Tuksu look.[/QUOTE]

äh, mä oon elämäni kunnossa ;) meidän sukua onneksi on siunattu kunnon maksalla ja aineenvaihdunnalla. ja hyvällä viinapäällä ;)

Yhteistyössä