=( hitsi että ottaa päähän!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti apeana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti apeana

Vieras
Ostin neidille käytetyn toppapuvun. Oli pidetty kuulemma parempana pukuna. No nyt selvis sitten miksi. Siinä ei pysy vetoketju kiinni. :( kiva olla nykimässä joka välissä sitä kiinni. Olis pitänyt kituutella ja ostaa sittenkin uusi puku. Puku on lassien se ei se kumipuku eikä tec vaan kuitenkin kosteussuojattu. Harmittaa vaan kovasti.

Ärsyttävää tuommoinen,kun ei voi myyjä olla rehellinen.Itse ostin fleece-puvun joka oli kuin uusi.No,kangas olikin kyllä tosi hyvässä kunnossa,mutta vetskari aukesi aina keskiosasta auki kesken ulkoilun,oli siis valmiiksi rikki.Onneksi osasin itse vaihtaa uuden,eihän se paljoa ois muuten lämmittänyt. Eikö siinä haalarissa ole tuulensuojalistaa neppareilla?Sen luulis auttavan pitään vetskarin kiinni ylhäältä?

on siinä se lista mutta pääsee aukeamaan kuitenkin jonkun verran.
En mä osaa vaihtaa sitä ja kun tuossa on noita paksuja kohtai niin luulen että tuo mun kone ei jaksa ommella sitä. :(

jos se aukee vaan sieltä ylhäältä niin laita siihen turvahakanneula tms stoppariksi. Toki sitten lapsi ei saa sitä itse auki..... vaan sä joudut sen aina tekemään.

Mutta pysyisi ainakin kiinni.

Tietty jos aukeilee mistä sattuu niin sitten ei auta muutakuin vaihtee vetskari

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti apeana:
En mä osaa vaihtaa sitä ja kun tuossa on noita paksuja kohtai niin luulen että tuo mun kone ei jaksa ommella sitä. :(

No sitten ei onistu.Tai jos ompelisit ihan ylös itse semmoisen erillisen "lipareen" mikä tulis vetskarin yli nepparilla kiinni?Ja ompelukoneella saa paksuakin ommeltua kun pyörittää käsin eteenpäin,ei siis paina "kaasua" aika hidasta kyllä,mutta muuten katkee neula...

Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
jos se aukee vaan sieltä ylhäältä niin laita siihen turvahakanneula tms stoppariksi. Toki sitten lapsi ei saa sitä itse auki..... vaan sä joudut sen aina tekemään.

Mutta pysyisi ainakin kiinni.

Tietty jos aukeilee mistä sattuu niin sitten ei auta muutakuin vaihtee vetskari

Ajattelin juuri samaa..

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti apeana:

No sitten ei onistu.Tai jos ompelisit ihan ylös itse semmoisen erillisen "lipareen" mikä tulis vetskarin yli nepparilla kiinni?Ja ompelukoneella saa paksuakin ommeltua kun pyörittää käsin eteenpäin,ei siis paina "kaasua" aika hidasta kyllä,mutta muuten katkee neula...

Niin ja ompelee ilman paininjalkaa, sekin helpottaa.

Onko se vetoketjun vedin ehjä? Senhän pitäisi siis pysyä kiinni, jo vedin on ehjä. Nykyisin saa myös vaihtovetimiä, joten ei tarvi vaihtaa koko vetoketjua jos ongelma on siinä. Tai sitten puudat valmistajaa vaihtamaan :wave:

Yhteistyössä