Hiton B kuppi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hhhhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hhhhh

Vieras
Mulla on AINA ollut isot tissit. E kuppi on ollut viimeiset 6 vuotta. Nyt kahden lapsen jälkeen mulla on just ja just B!!! :D Miten voi olla mahdollista?!

En lihonut raskauksissa ollenkaan, imetin kumpaakin 8kk. Huoh..

B KUPPI! Mun kaikki tissiliivit tippuu päältä..

Masentavaa :( Nyt mä ymmärrän miksi ihmiset ottaa silikonit!!

No ole tyytyväinen jos sulla on kuitenkin edes jokseenkin normaali b-kuppi sopiva. Mulle on nykyään ihan sama minkä kokoiset liivit on päällä, kun nuo tyhjät läpyskät rullailee kuppeihin, ei kuitenkaan istu kuppiin, ei minkään kokoiseen. Ihan sama onko a-kuppi vai c-kuppi, istuu ja sopii ihan yhtä huonosti.

Siis mua vaan naurattaa nää tyhjät rusina ryppypussit :D

Ennen mä ihailin niitä joilla on pikkutissit (itsellä niin suuret), nyt tuijotan vaan peilistä mun olematonta tissivakoa :D

Mitä niille tapahtu?! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Läpsyt;30051481:
No ole tyytyväinen jos sulla on kuitenkin edes jokseenkin normaali b-kuppi sopiva. Mulle on nykyään ihan sama minkä kokoiset liivit on päällä, kun nuo tyhjät läpyskät rullailee kuppeihin, ei kuitenkaan istu kuppiin, ei minkään kokoiseen. Ihan sama onko a-kuppi vai c-kuppi, istuu ja sopii ihan yhtä huonosti.

Nää on enemmänkin tyhjät pussit jotka sullon b kuppiin :D

KAMALAA!!! :D

Nää on enemmänkin tyhjät pussit jotka sullon b kuppiin :D

KAMALAA!!! :D

No sittenhän meillä onkin sama tilanne. Mä olen huvikseni sovitellut eri kokoisia liivejä ja tosiaan ihan sama minkä kokoiseen kuppiin niitä tisuja rullailee. Nyt mulla on päällä vissiin b-kupin liivit ja niistäkin aina kupin yläosa jää tyhjäksi. Rulla mötköttää tuolla kupin pohjalla. Tosi ihanaa...en tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa...

Alkuperäinen kirjoittaja Läpsyt;30051509:
No sittenhän meillä onkin sama tilanne. Mä olen huvikseni sovitellut eri kokoisia liivejä ja tosiaan ihan sama minkä kokoiseen kuppiin niitä tisuja rullailee. Nyt mulla on päällä vissiin b-kupin liivit ja niistäkin aina kupin yläosa jää tyhjäksi. Rulla mötköttää tuolla kupin pohjalla. Tosi ihanaa...en tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa...

:DDD

En olis ikinä uskonut että mulla on tämmönen ongelma joskus! :D Ennen isot tissit oli vaan haitaksi kun ei liivejä löytynyt.. Nyt taas antaisin mitä vaan että sais tissit takasin :D

Yhteistyössä