Mille vuosisadalle sä haluaisit?En mä osaa valita, mutta oon aina sanonut et mä olen syntynyt ihan väärälle aikakaudelle!
Mille aikakaudelle nyt matkustaisit, jos saisit?En mä osaa valita, mutta oon aina sanonut et mä olen syntynyt ihan väärälle aikakaudelle!
Mulla ois asiaa yhdelle opettajalle, joka eväsi Adolf Hitlerin pääsyn taidehistoriaa opiskelemaan.Mille aikakaudelle nyt matkustaisit, jos saisit?
Minulla voisi olla asiaa Voltairelle.
Aika hyvä! Minä taas voisin mennä kettuilemaan Karl Marxille, että mene kuule hei ja nouse kapinaan ihan itte. Okei, olihan siinä paljon hyvääkin ja aikakauteensa sidottuna varsinkin, mutta silti.Mulla ois asiaa yhdelle opettajalle, joka eväsi Adolf Hitlerin pääsyn taidehistoriaa opiskelemaan.
Parran olisi ainakin saanut ajaa, oli varmasti hankala syödessä jos soppaa läikkyi.Aika hyvä! Minä taas voisin mennä kettuilemaan Karl Marxille, että mene kuule hei ja nouse kapinaan ihan itte. Okei, olihan siinä paljon hyvääkin ja aikakauteensa sidottuna varsinkin, mutta silti.
Juu ei mitään. Hillittömät sivuhuomautukset on yleensä hauskoja - ja joskus ihan älyttömän osuvia. Tosin ei tällä kertaa, muttaAnteeksi, mulla on lämpöä ja jutut sen mukaiset...jatkakaa.
1800-luvulle varmaankin, jos pääsisi jenkkeihin! Sisällissodan jälkimaininkeihin voisi olla jännää päästä kurkkaamaan.Mille aikakaudelle nyt matkustaisit, jos saisit?
Minulla voisi olla asiaa Voltairelle.
Mitä asiaa sulla olis sille opettajalle joka potkaisi Josif Vissarionovits Dzugasvilin pihalle pappisseminaarista?Mulla ois asiaa yhdelle opettajalle, joka eväsi Adolf Hitlerin pääsyn taidehistoriaa opiskelemaan.
tarkottanet talliinin joopia?Mitä asiaa sulla olis sille opettajalle joka potkaisi Josif Vissarionovits Dzugasvilin pihalle pappisseminaarista?