Hirvittää vähän lähteä Kanarialle tuon Libyan tilanteen takia

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "maisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"maisa"

Vieras
Uhkailevat kaikkia lentoja välimerellä. Ja meillä varattu matka 5 viikon päästä. Olenko ylihysteerinen vai onko pelko aiheellista? Vielä enemmän hirvittää, kun lapset on jäämässä kotiin, jos jotain tapahtuu ja jäävät orvoiksi ... Ja kaiken lisäksi eihän nuo Kanarian saaret edes niin kovin kaukana Libyasta ole. Taitaa mennä nyt sitten odotettu loma ja irtiotto arjesta pilalle tän huolehdinnan takia.
 
[QUOTE="maisa";23386837]vähän helpotti.[/QUOTE]
Noin kauas Libyan koneet eivät eksyisi, eikä siihen suuntaan ole edes syytä lentää. Mukavaa rentouttavaa lomaa :)!
 
[QUOTE="Vieras";23386883]Kuuluu vissiin vähän samaan kategoriaan kuin "syön jodia Japanin tilanteen vuoksi"[/QUOTE]

Ei ole. Kanarian loman peruuttaminen Libyan tilanteen vuoksi ei ole terveydelle haitallista (itse asiassa päinvastoin ;) ).
 
Me ainakin lennettiin Kanarialle Euroopan mantereen yli ja Portugalin kohdalta Atlanttille. Ei menty läheltäkään Libyaa. ja mä luulen, että kun laitetaan iso rähinä päälle, niin toi akuutti tilanne on jo ohi viiden viikon päästä. Ei ulkovalloilla ole varaa antaa sodan jatkua pitkään. Ja jos Gaddafi edes yrittää ampua siviilikoneita, niin siellä on äkkiä koko Libya matalana...
 
Me ollaan menossa koko perheen voimin Kanarialle ensi viikolla. Näyttäisi kartan mukaan siltä, että Kanarian saaret on varsin kaukana Libyasta. Ei kauhean paljon lähempänä kuin Suomikaan, toisessa suunnassa vaan.

Kaikkea voi sattua kotimaassakin, ei se pelkäämällä miksikään muutu. =)
 
[QUOTE="www";23387066]Me ainakin lennettiin Kanarialle Euroopan mantereen yli ja Portugalin kohdalta Atlanttille. Ei menty läheltäkään Libyaa. ja mä luulen, että kun laitetaan iso rähinä päälle, niin toi akuutti tilanne on jo ohi viiden viikon päästä. Ei ulkovalloilla ole varaa antaa sodan jatkua pitkään. Ja jos Gaddafi edes yrittää ampua siviilikoneita, niin siellä on äkkiä koko Libya matalana...[/QUOTE]

Samalla lailla kuin sota Irakissa oli kertarysäyksellä ohi? Tai Afganistanissa, Vietnamissa, Koreassa?
 

Yhteistyössä