Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tyttö oli Pohjanmaalla koulussa ja me vanhemmat mentiin sitten tutustumaan opinahjoon. Siellä tarjottiin piimävelliä, mikä oli ihan uusi tuttavuus meille.Ihan ohjeen mukaan tehty, mutta piimävelli on aiva järkyttävän pahaa. Siis se oli sellaasta ku pitiki, mutta ei vain oo mun makuun se ruoka. Oonki sanonu, että vanhana teen kyllä listan mitä ruokia mulle on turha tarjota ja piimävelli on sillä listalla.![]()
Tyttö oli Pohjanmaalla koulussa ja me vanhemmat mentiin sitten tutustumaan opinahjoon. Siellä tarjottiin piimävelliä, mikä oli ihan uusi tuttavuus meille.
Mies lähti pihalle ja minä urhoollisesti nielin litkun. Siis PIIMÄVELLI?!!
En minä sitä pahaks sanois - en mitään muutakaan ruokaa. Mutta... oliko siellä oikeesti juuston palasia? Vai mitä ne oli?Se on kyllä järkyttävän pahaa. En muutenkaa tykkää piimästä niin sitte lämmintä piimälitkua jossa rusinoota seas. :x Enkä mä tykkää myöskää rusinoosta missään ruuas tai leivonnaases niin tuos on sitte seki viä. Yöh.
En minä sitä pahaks sanois - en mitään muutakaan ruokaa. Mutta... oliko siellä oikeesti juuston palasia? Vai mitä ne oli?