Hirvein ruoka jota olet tehnyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hilde"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
rakastan verilettuja. mies päätti sitten kerran yllättää ja teki niitä itse. jäi kyllä syömättä, kaikilta :x
ja mies on hyvä kokki, mutta ne lätyt olivat jotain sanoinkuvaamattoman karmeaa!
ja itse tein kerran vähistä aineista pastakastikkeen, jossa oli purkki tomaattimurskaa & purkki tonnikalaa +
mausteita.. hyi hel""i!!

Ihan ohjeen mukaan tehty, mutta piimävelli on aiva järkyttävän pahaa. Siis se oli sellaasta ku pitiki, mutta ei vain oo mun makuun se ruoka. Oonki sanonu, että vanhana teen kyllä listan mitä ruokia mulle on turha tarjota ja piimävelli on sillä listalla. :D
Tyttö oli Pohjanmaalla koulussa ja me vanhemmat mentiin sitten tutustumaan opinahjoon. Siellä tarjottiin piimävelliä, mikä oli ihan uusi tuttavuus meille.

Mies lähti pihalle ja minä urhoollisesti nielin litkun. Siis PIIMÄVELLI?!!

kamalaa ollut esim. banaanikakku,linnapaisti (kuivaa ja sitkeetä + outo sivumaku),jouluinen maksapasteija,sisältä raa´aksi jäänyt mallasleipä... Miehen kalat nahkoineen + ruotoineen jauhettu kalamureke ja hyytymätön hyytelökakku.

Kaveri toi kerran saamansa hauen, ja ajattelin tehdä uunikalaa. maustoin, ja laitoin folion sisään paistumaan. Kyllä meinasi laatta lentää, kala maistui ihan mudalle, mistä lie mutalammikosta pyydetty.

Joku tomaattikeitto jossa oli sinapinsiemeniä ja chiliä ja päällä paistettua sipulia, aivan karseata. Ensimmäinen pinaattikeittoni kun en tajunnut että ripaus valkopippuria ei tarkoita mitään kukkuraista teelusikallista :D Jaaa mitäs muuta...gluteeniton sitruunarahkapiirakka, siihen meinasi tukehtua ja makukin oli aikas paha.

Mun mies on turhan kokeilunhaluinen keittiöön päästessään ja ne tulokset harvoin on monen mielestä syötäviä :D sellainen "kaikkea voi käyttää mitä kaapista löytää" tyyppinen lähestyminen ja missä tahansa voi olla mitä tahansa, vain taivas on rajana. Samalla se karsastaa mun ihan perusruokia, puuttuu vissiin ne erikoiset ja epäilyttävät ainesosat :D

Kikhernecurry! Siihen tuli mm. kanelia ja kardemummaa ja jogurttia.

Ei pystynyt syömään paljoa väkisinkään. Lisäksi tajusin, että kikherneet ei ole mun juttu. Enkä myöskään käytä enää kanelia enkä kardemummaa ruoanlaitossa.

Oon surkee leipomaan. Tosi kauan sitten silloisen seukkiksen vanhemmat oli tulossa kylään ja yritin laittaa omenapiirakan. En tiedä mikä kaikki meni pieleen mutta siitä tuli tosi kova. Niinku joku puukiekko :D

Vastikään laitoin ruokaa soijakuutioista ja siitä tuli aika karmeaa. En vissiin osannu maustaa oikein.

Eräästä blogista napattu ohje lämpimästä kikhernesalaatista oli karmea kokemus. Maistui happamalta ja jalkahikiseltä samaan aikaan... XP Ihan karmea. En tiedä kyllä oliko vika ohjeessa vai kokissa, veikkaan kokkia...

Tyttö oli Pohjanmaalla koulussa ja me vanhemmat mentiin sitten tutustumaan opinahjoon. Siellä tarjottiin piimävelliä, mikä oli ihan uusi tuttavuus meille.

Mies lähti pihalle ja minä urhoollisesti nielin litkun. Siis PIIMÄVELLI?!!

Se on kyllä järkyttävän pahaa. En muutenkaa tykkää piimästä niin sitte lämmintä piimälitkua jossa rusinoota seas. :x Enkä mä tykkää myöskää rusinoosta missään ruuas tai leivonnaases niin tuos on sitte seki viä. Yöh.

Se on kyllä järkyttävän pahaa. En muutenkaa tykkää piimästä niin sitte lämmintä piimälitkua jossa rusinoota seas. :x Enkä mä tykkää myöskää rusinoosta missään ruuas tai leivonnaases niin tuos on sitte seki viä. Yöh.
En minä sitä pahaks sanois - en mitään muutakaan ruokaa. Mutta... oliko siellä oikeesti juuston palasia? Vai mitä ne oli?

En minä sitä pahaks sanois - en mitään muutakaan ruokaa. Mutta... oliko siellä oikeesti juuston palasia? Vai mitä ne oli?

Se varmaan vähä riippuu alueesta missä sitä tehdään. Kyllä siellä voi kotijuustoaki (leipäjuusto) olla. Mun maistamas ja näkemis on ollu rusinoota, mutta ei juustoa.

Kerran kävin täältä yhden palstatuttavan luona yöpymässä. Sitä aamupalaa en ikinä enää haluaisi syödä!
Sen valmistuksen aikana hän kävi muutamaan otteeseen veskissä, EIKÄ KERTAAKAAN PESSYT KÄSIÄÄN!!

Yhteistyössä