Hirvee rahapula,auttakaa farkkujen ym myynnissä!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "köyhä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"köyhä"

Vieras
Kirppispaikka oli viikon,sieltä jäin plussalle vain 40 e :( Tuostakin meni 20 e kun piti ostaa anopin autoon jäähdytinnestettä (joo ottaa vähän päähän....).Eli + 20 e!!!!!

Farkkuja löytyy n.7 kpl, melkolailla eri kokoja ja eri merkkejä / malleja,eli yksittäin pitäisi myydä.

paljon näissä tulee olemaan postikulut? jos lasken että 5-7 e per housut + postikulut ja myyn tuollalailla huutiksessa?Eli postikulut sisältyvät hintaan.

Mitä mittoja näistä pitää ottaa? Vyötärö sekä lahje (eli haarasta lahkeeseen)?

Sitten on musta Emma-merkkinen tosi paksu makuupussi,paljonkohan tuosta voi pyytää? Se on ostettu kirpparilta joskus ja maksettu 40 e.
On kuin uusi edelleen,en sitä käyttänyt..

Vai pitäisikö vaan kokeilla myydä facebookin kirppareilla? Siinäkin se hankaluus että asun 30 km päässä kaupungista,ei tänne kukaan jaksa ajella hakemaan :(

http://www.posti.fi/hinnatjaohjeet/
Tuolta löytyy apuja postikuluihin.

Voithan sä kokeilla myös facebookin kirppareita. Mä ainakin olen suurimman osan lasten vaatteista myyny sitä kautta, huutikseen en niitä jaksa laittaa.

olen itse miettinyt livekirpparille vientiä, mutta pöytä + provikat tulee sen verran kalliiksi, ettei kannata sinne varmaankaan lähteä viemään.

juuri tulin kirpparilta ja 250 euroa olen plussalla. kallein tavara 10 euroa ja myin kaikkea ylimääräistä mitä vaan talosta irti lähti. Lähinnä kirjoja, leluja ja lasten vaatteita ( 6-7-vuotiaiden ) vielä kaksi päivää pöytä ja menee varmaan aika paljon vielä tavaraa. Itse olen aina saanut kirpparilla tosi hyvin saldon, vaikka pöytävuokrakin 36 euroa/viikko.

juuri tulin kirpparilta ja 250 euroa olen plussalla. kallein tavara 10 euroa ja myin kaikkea ylimääräistä mitä vaan talosta irti lähti. Lähinnä kirjoja, leluja ja lasten vaatteita ( 6-7-vuotiaiden ) vielä kaksi päivää pöytä ja menee varmaan aika paljon vielä tavaraa. Itse olen aina saanut kirpparilla tosi hyvin saldon, vaikka pöytävuokrakin 36 euroa/viikko.

piti sitten tulla vain kehuun omia saavutuksia, paljon tuo auttoikin...

Kirppikseltä maksan max 5 e, joten en maksaisi mitään postikuluja... Farkut muovaantuu käyttäjänsä päälle joten vaikea ostaa toisen vanhoja. Tosta toppapussista oot itse maksanut törkeätä ylihintaa. Lastupusseja saa uutta vastaavana ja käytettynä 15-25 e. Emma on halpis merkki.
Mieti muuta myytävää... Pari vanhempaa muumimukia? Arabiaa ? Iittalaa? Ja anopilta pyydät sen 20e takasin, sanot että ruokarahaa uupuu...

Jos vaatteita löytyy suhtkoht samaa kokoa, ne voi laittaa myyntiin myös pakettina.

Farkuista kannattaa ainakin ottaa tosi hyvät kuvat eli edestä ja takaa. Monesti näkee ilmoituksia, joissa ne on kuvattu viikattuna eli ei paljon kiinnosta ostajia...
Mitoista vyötärönympärys ja haara-lahje mielestäni riittää. Kunto kannattaa myös kuvata hyvin.

Oletko jo tutustunut suomiWebcamiin, siellä naiset saa provikkaa sen mukaan mitä katsojat maksaa. Ei tarvi naamaa näyttää, toiset kuulemma tienaa ihan päivässäkin satkun verran, omasta aktiivisuudesta vaan kyse.

Hirveen hankala myydä lastentavararoita,kun olen raskaana ja LA parin kk päästä :/ Yleensä olen minäkin +100 e saanut kirppareilta,just silleen että kun on ollut vauvakamaa myynnissä.

Aattelinkin että tuo makuupussi oli varmaan arvoonsa nähden liian kallis.

Kiitos hyvistä vinkeistä.Täytyy tässä koettaa kehitellä jotain.

Eniten vituttaa tuo anoppi,taas tuli lisäostoksia jiotka poika tottakai maksaa,kun ei anopilla ole rahaa.....

No se ei varsinaisesti edes kuulu asiaan, harmittaa vaan kun yritän kaikin keinoin kehitellä rahaa ja sitten menee muiden hyväksi...Siis mielellään auttaisin mutta nyt on itsellä niin paha tilanne että.......

Sekään ei varsinaisesti kuulu tähän topicciin.

Tuli kallis remontti,that´s it. Veronpalautusten jälkeen ollaan jo omillamme,mutta en viitsi sinne asti sinnitellä kun kuitenkin myytävää olisi!

Toistan itseänni; tilanne on väliaikainen kun tuli iso lasku.
Kyllä meillä ruokaa on.

Haluan silti myydä nuo farkut. Minä maksan pikkusiskoni puhelinlaskun ja netin,ja mies joutuu makselemaan näitä anopin toilailuja, joten kyllä sitä rahaa nyt tarvitaan.Ensi kuussa voi kyllä sitten vaikka polttaa nuo housut,jos se myynti teitä niin paljon häiritsee!

Osaisikohan joku VASTATA kysymykseen;mitä mittoja noista kannattaa ottaa??

Ei ihme että raht loppuu kun makselette toisten laskuja. Meilläkin anoppi on kroonisessa rahapulassa, mutta hoitakoon itse omat sotkunsa. Todellakaan ei kannata muiden laskuihin sekaantua.

[QUOTE="Zap";27517165]Perseen kertamyynnillä kuittaa nopeasti ja helposti laskun pois![/QUOTE]

ja raskaana olevalle naisellehan se onkin ensisijainen ratkaisu? Voi että menee köyhiksi nää provoilijoidenkin jutut...

AAp:lle, kannattaa mitata ainakin haarasaumasta lahkeensuuhun, sekä vyötärön ympärys niistä farkuista. Jos sulla on pieniä farkkuja (32-34 tai 25-26") niin voisin olla kiinnostunut. :)

Onpas taas ollu typeriä vastauksia. Nyt on joku ihme vaihe huuto.netissä ja siellä ei kauheesti kauppa käy. Ite aina myyny halvalla siellä jo joka kerta menny tosi nopeesti, nyt yhtäkkiä ei mee juuri mitään. Itelläkin oli kirppispöytä ja sieltäkin tuli nyt tosi huonosti +50€.

Mutta siis sun kysymykseen, niin ota tosiaan ympärysmitta ja lahjemitta ja kuvat juurikin kun täällä kerrottiin eli edestä ja takaa, ite oon ottanu usein vielä lähikuvan edestä taskujen kohdalta ja pepun kohdalta jos on jotain vähänkään erilaisempaa taskumallia tai muuta perusfarkuista erottuvaa.

Ja toi aapeen syyttely et miten hankkii lapsen tollaseen tilanteeseen. Niin ottakaas huomio et raskausaika kestää sen 9kk ja ihan oikeesti sinä aikana ehtii tapahtuun paljon. Ite kun tulin ekan kerran raskaaks, meillä oli erittäin hyvä taloudellinen tilanne, mut kun olin 3. kuulla alko suomessa nää irtisanomiset ja mies irtisanottiin eikä sen alan töitä saanu, elettiin sit mun kämäsellä palkalla ja mies meni opiskelemaan, olisko abortti pitäny tehdä kun raha tilanne huononi???? onneks nyt ollaan palattu taas normaaliin elämään rahan suhteen. Ja aapeehan sano et on väliaikanen tilanne.

Farkuista voit pyytää: halpismerkeistä 2e +postikulut (postin hinnastosta maksikirjeen mukaan) ja merkkifarkuista 4-6e +postikulut. Emma-pussista voit pyytää 10e. Parhaiten myyvät huuto.netissä ja fb-kirppiksillä ne lastenvaatteet (olisko jotain mahd.myydä ja ostaa vasta vauvan synnyttyä takasin?), sisustustavarat (varsinkin jos ovat esim.maalaisromanttista), huonekalut menee ok, samoin naisten merkkivaatteet. Mites jotain isompaa ja talveen sopivaa, esim.onko luistimia, suksia, toppavaatteita, kenkiö ylimääräisinä? astiat, esim.arabia ja iittala. Joulutavaroita jos on paljon niin voit tehdä jonkun jouluisen sisustuspaketin huuto.netiin ja myydä. Äläkä anna kellekään nyt rahaa, sanot ettei vain ole tällä hetkelllä, anna miehen maksaa jos on pakko muka.

Mä luulin kanssa ettei multa fb-kirppikseltä kukaan osta noudolla kun asutaan 30km:n päässä kaupungista. Mulla oli jätesäkillinen vaatetta ja toinen säkki tavaraa. Laitoin ne viime torstaina ja nyt on vain puoli säkkiä jäljellä. Multa moni osti paketteina naistenvaatteita, kun samaa kokoa olivat. Ja lastenvaatteet meni heti kun oli halvat hinnat. Samoin kirjat ja dvd:t teki tosi hyvin kauppansa.

Yhteistyössä