HIRVEE päivä *huutaa*

menin töihin aamulla vartin yli seitsemäks ja heti sellaseen paskapalaveriin missä paukku kaikilla käämit. sit normaali työpäivä siihen päälle ja koulutehtävien tekoa. sit kouluun illaks ja pääsin sieltä vähän ennen seitsemää ja tulin kotiin nälkäisenä ja väsyneenä.
aloin sit piristään itseäni maksamalla laskuja :kieh:
ja huomasin et kiitos soneran toissapäiväsen katkoksen mulla on menny näköjään yhdet ostokset kolmeen kertaan vaikka siel kaupassa kone näytti et se ei ollenkaan ota sitä maksua (visa electron) joten jäin sinne kauppaan auki hurjat 16euroa (joka siis nyt paisunu kolminkertaseks) et tulostelen tässä kuitteja et ne uskoo siel kaupassa et se maksu on menny eikä ala multa sitä enää erikseen tivaamaan :kieh: (tuttu kauppias et ei siin mitää..)
mun satulatuolista tuli tekstiviesti et se on saapunu matkahuoltoon klo 11 ja turhan reissun tein koulun jälkeen kun kävin siel, ei se mitää ollu tullu |O
jotenki kaikki taas menny päin mäntyä.
kohta miehen kaa saunaan ja sit nukkumaan :heart:
 
taas tää sama virsi, soitan miehelle et monelta laitan saunan päälle? se sanoo et laita ihan viimestään kahdeksalta (sauna on sopivan lämmin 25minuutissa). ja mä en tykkää kovista löylyistä tai ylikuumasta saunasta ja mies tietää sen...
no, nyt sauna on jo ylikuuma kun on ollu tunnin päällä, tosi kiva kiitos helvetti,
mä meen nyt pesulle |O

ärsyttää kun yhteinen aika muutenkin NIIN kortilla ja sit mies saa itse sanoa koska tulee ilman et johdattelen tai kyselen tai mitää ja ei sit tuu :kieh:

tää päivä alkaa olee mulle liikaa :ashamed: :ashamed: :ashamed:
 

Yhteistyössä