Hirveät cipralexin aloitusoireet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
... mut kun on se lääke ... ja tutkimus ... ja puoskari.

Hauskaa on edelleen se, että yhdenkään tämän tyypin lääkkeen toimintaa ei ole tieteellisesti todistettu, eikä aivokemian epäbalanssia. Järkevät psykiatrit (harvassa Suomessa) eivät edes syötä noita lääkkeitä.

Minä olen pohtinut sitä, että jos ihmiset aiheuttavat lääkkeillä itse itselleen vahinkoa, pitääkö yhteiskunnan osallistua heidän myöhempien sairauksien hoitoon? Esimerkkinä lihominen, diabetes ja monet muut mahdolliset sairaudet.
Minä tulin ihan järjettömän aggressiiviseksi tuosta Cipralexista. Vuoden sitä söin kun psykiatri ei antanut lopettaa, kunnes lopulta sanoin että jumalauta minä en tätä paskaa enää syö, näitä sivuvaikutuksia kestä hullukaan. Niin lääkäri kommentoi "itsepähän tiedät. Cipralex on ihan uusi lääke jolla ei ole lainkaan sivuvaikutuksia ja se sopii kaikille"

Tuossa puhutaan keliakian yhteydestä noihin sairauksiin. Ei gluteniin yhteydestä noihin sairauksiin. Ihan luonnollista että keliaakikko saattaa saada helpotusta oireisiin gluteenittomalla ruokavaliolla. Mutta ei missään sanota että skitsofreniaan, masennukseen tai ahdistukseen esimerkisi auttaisi gluteenittomuus. Vai sanotaanko??

Hmm ..joo, lues tää alle https://celiac.org/blog/2014/07/17/gluten-may-cause-depression-people-non-celiac-gluten-sensitivity/

Ok, eli on ihan ok antaa vääriä lukuja kunhan laittaa mukaan linkin josta löytyy oikeat luvut. Tämä selvä. (y)

Miten sen nyt ottaa. Mikäli katsoit otsikot, niin onhan ne masennuslääkkeitä, vaikka dementikot niitä popsiikin ämpärikaupalla. Eli tämä on vähän kuin vertaisi omenia ja omenia tai sitten omenia ja päärynöitä, riippuen mihin keskittyy.

Otsikko: Gluten MAY cause depression WITH NON-CELIAC GLUTEN SENSITIVITY

Eli perus-jamppa skitsofreenikolle gluteeni on pahasti MIKSI?

Lue se juttu ja kaiva tutkimukset. Miksi minun pitää niitä sulle kaivaa, kun kaikki data on sulla käytössäs kuten mullakin? Fakta on se, että gluteeni ei ole läheskään kaikille terveellistä. Piste.

Minä tulin ihan järjettömän aggressiiviseksi tuosta Cipralexista. Vuoden sitä söin kun psykiatri ei antanut lopettaa, kunnes lopulta sanoin että jumalauta minä en tätä paskaa enää syö, näitä sivuvaikutuksia kestä hullukaan. Niin lääkäri kommentoi "itsepähän tiedät. Cipralex on ihan uusi lääke jolla ei ole lainkaan sivuvaikutuksia ja se sopii kaikille"
Ja minä olen se sama joka haluaisi kokeilla sitä T3 kilpirauhaslääkettä, mutta sitä ei anneta edes kokeilla vaan jatkuvasti uusia psyykenlääkkeitä. On ehkä vain pari lääkettä jota en ole kokeillut, Doxalista lähtien kaikkea on kokeiltu. Kumma että apua vaan ei ole löytynyt o_O

Lue se juttu ja kaiva tutkimukset. Miksi minun pitää niitä sulle kaivaa, kun kaikki data on sulla käytössäs kuten mullakin? Fakta on se, että gluteeni ei ole läheskään kaikille terveellistä. Piste.
Miksi lukisin kun ei liity aiheeseen mitenkään? Ei liity mitenkään siihen että sinä väität että skitsofreenikoille, ahdistuneille ja masentuneille on gluteeni pahasta. Puhut ihan täyttä paskaa ja kehotat lukemaan jotain aiheeseen liittymättömiä naurettavia mini-tutkimuksia jotka eivät sellaisenaan muutenkaan todista mitään.

Voidaanko nyt tehdä päätelmä että keksit ihan itse päästäsi sen ettäkö gluteeni olisi skitsofreenikoille pahasta? Kyllä voidaan!

Tunkiko psykiatri kurkkuusi sen lääkkeen? Ei millään pahalla, mutta sinä päätät itse mitä lääkkeitä syöt. Muista se jatkossa. On tärkeä kuunnella itseään tuollaisissa asioissa.

Siinäpä se lyhyesti (y)

Nyt on pakko mennä ulos koiran kanssa... Muuten tulee siivottavaa kun jo jämähdin tähän liiaksi aikaa :D On vain mukava keskustella aina itsestä näistä asioista. Tai mukavaa mutta mielenkiintoista...
Vittu että mä nauran täällä sulle. Occamin partaveitsi tosiaan lähti TAAS JÄLLEEN KERRAN YLLÄTYS YLLÄTYS samaan aikaan kuin Occamin partaveitsen peesaaja aka. Occamin partaveitsi itse! Oikeesti mä kuolen nauruun :D Siis ihan vakavissas jatkuvasti kommentoit omia viestejäs! Jeesus mikä pelle :D