Hirveä juhannus tiedossa :/

  • Viestiketjun aloittaja stressi
  • Ensimmäinen viesti
stressi
Ei olla lähdössä miehen kanssa mihinkään,ei ole stressattu mistään eikä suunnitelmat mene pieleen kunnei ole mitään suunniteltu.Mitenköhän tästä selviää,ihan normiviikonloppu edessä.
 
Mä luulen että just suurin osa viettää näin, eli huvittavaa noi stressi puheet :LOL:

Ehkä 15-25vee oli paineita missä viettää juhannus, silloin olisi ollut TODELLA NOLOA viettää vuoden "parhaat" päivät kotosalla :/

Itse vietän juhannuksen kotona monen monen monen monen monen mökkijuhannuksen jälkeen, mut se jälkeen otan takaisin ne mitä joskus menettää =)

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja stressi:
Ei olla lähdössä miehen kanssa mihinkään,ei ole stressattu mistään eikä suunnitelmat mene pieleen kunnei ole mitään suunniteltu.Mitenköhän tästä selviää,ihan normiviikonloppu edessä.
Muistat vaan varata ruokaa yhden ekstrapäivän niin samallalailla kun meilläkin B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja secretive:
Mä luulen että just suurin osa viettää näin, eli huvittavaa noi stressi puheet :LOL:

Ehkä 15-25vee oli paineita missä viettää juhannus, silloin olisi ollut TODELLA NOLOA viettää vuoden "parhaat" päivät kotosalla :/

Itse vietän juhannuksen kotona monen monen monen monen monen mökkijuhannuksen jälkeen, mut se jälkeen otan takaisin ne mitä joskus menettää =)
Mä oon sitten vissiin aika nolo. :D
Mä meinaa aion olla kotona juhannuksen.
 
ap
Entäs jo0s telkkari hajoo eikä nähdä jalkkismatseja tai jotain,katkee vaikka sähköt.Pakko se nyt jo9stain on stressi kehittää,onhan vuoden kohokohta ihan just alkamassa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Alkuperäinen kirjoittaja secretive:
Mä luulen että just suurin osa viettää näin, eli huvittavaa noi stressi puheet :LOL:

Ehkä 15-25vee oli paineita missä viettää juhannus, silloin olisi ollut TODELLA NOLOA viettää vuoden "parhaat" päivät kotosalla :/

Itse vietän juhannuksen kotona monen monen monen monen monen mökkijuhannuksen jälkeen, mut se jälkeen otan takaisin ne mitä joskus menettää =)
Mä oon sitten vissiin aika nolo. :D
Mä meinaa aion olla kotona juhannuksen.
Öö, hieman tarkennan että kyseinen "ohjeistus" koski sinnkuja, perheelliset aina erikseen..
Ei muksujen yms kanssa voi aina jousta kaikkien tärkeiden pyhien perässä

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja secretive:
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Alkuperäinen kirjoittaja secretive:
Mä luulen että just suurin osa viettää näin, eli huvittavaa noi stressi puheet :LOL:

Ehkä 15-25vee oli paineita missä viettää juhannus, silloin olisi ollut TODELLA NOLOA viettää vuoden "parhaat" päivät kotosalla :/

Itse vietän juhannuksen kotona monen monen monen monen monen mökkijuhannuksen jälkeen, mut se jälkeen otan takaisin ne mitä joskus menettää =)
Mä oon sitten vissiin aika nolo. :D
Mä meinaa aion olla kotona juhannuksen.
Öö, hieman tarkennan että kyseinen "ohjeistus" koski sinnkuja, perheelliset aina erikseen..
Ei muksujen yms kanssa voi aina jousta kaikkien tärkeiden pyhien perässä
Meillä on lapsetkin poissa juhannuksen eli me ollaan niinkuin melkeinsinkkuja,eli kai meidän pitäis riekkua jossain festareilla tms. :D
 
Festareille sit heinäkuussa ja toivottavasti kelitkin sallii....
Tämän juhannuksen keliennusteet ei lupaa muuta kuin mutaisia festareita yms open air tapahtumia....
Onneks ilosaarirockis on yleensä kelienpuolesta olosuhteet kohdillaan, sitä odotellessa...
 
no
Mekin ollaan vaan kotona omassa rivarissa, yksi 6v lapsi. toistakymmentä Juhannusmökkireissua on tehty nyt ollaan pari juhannusta oltu kotosalla ja minusta on ollu ihan mukavaa:) Kiva ihmetellä ympäristöö kun on niin hiljasta ja rauhallista.
 
Eräs
Alkuperäinen kirjoittaja Mut mäpä tiedän:
Nii mut jokainen teistä lähtis mökille jos olis mahdollisuus tai omistais sellaisen...
en ikinä :)
meillä olisi nyt mahdollisuus ostaa mökki, hienokin mukavuuksilla, mutta kun emme ole mökki-ihmisiä niin ei osteta. Laitetaan rahaa mieluummin tähän kaupunkiomakotitaloon.
 
vieras
Oon aina ollu vapaaehtonen olemaan juhannuksen töissä. itteeni ihan ihmetyttää miten niin monet meillä töissä on mielummin juhannuksen vapaalla ja joulun töissä, niitten kanssa oonkin usein "vaihtanu" juhannusvapaat jouluks. eipä juhannukselle muuta suunnitelmia olis kun olla mökillä, mutta kun on muutakin kesää kun juhannus niin kerkeehän tuonne. sitäpaitsi juhannuksena sataa aina :D
 
poikia3
Alkuperäinen kirjoittaja Mut mäpä tiedän:
Nii mut jokainen teistä lähtis mökille jos olis mahdollisuus tai omistais sellaisen...
Niin, lähtisin joo mökille, jos se olisi tyyliin max 10 kilometrin päässä kotoa meren rannalla ja kaikki palvelut kävelymatkan päässä. Siis täällä toinen joka ei ole mökki-ihminen. Vanhemmillani on kesämökki, jonne nytkin mahtuisimme mainiosti, mutta vietän siellä joka kesä vain pakolliset 4 päivää. Ja sitten kiiruusti pois 'sivistyksen' pariin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Alkuperäinen kirjoittaja Mut mäpä tiedän:
Nii mut jokainen teistä lähtis mökille jos olis mahdollisuus tai omistais sellaisen...
Niin, lähtisin joo mökille, jos se olisi tyyliin max 10 kilometrin päässä kotoa meren rannalla ja kaikki palvelut kävelymatkan päässä. Siis täällä toinen joka ei ole mökki-ihminen. Vanhemmillani on kesämökki, jonne nytkin mahtuisimme mainiosti, mutta vietän siellä joka kesä vain pakolliset 4 päivää. Ja sitten kiiruusti pois 'sivistyksen' pariin.
Me ollaan niin mukavuudenhaluisia että on kiva olla kotona,ei pakkaamisia ja tavaroiden roudaamisia mihinkään.Kauppa vieressä,oma sänky,kaikki tarvittava saatavilla eikä mikään unohdu mihinkään.Tämä on meidän mielestä kunnon kesäloma,ei suunnitelmia ja aikatauluja,rentoa oloa ja lepoa.
 
poikia3
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Alkuperäinen kirjoittaja Mut mäpä tiedän:
Nii mut jokainen teistä lähtis mökille jos olis mahdollisuus tai omistais sellaisen...
Niin, lähtisin joo mökille, jos se olisi tyyliin max 10 kilometrin päässä kotoa meren rannalla ja kaikki palvelut kävelymatkan päässä. Siis täällä toinen joka ei ole mökki-ihminen. Vanhemmillani on kesämökki, jonne nytkin mahtuisimme mainiosti, mutta vietän siellä joka kesä vain pakolliset 4 päivää. Ja sitten kiiruusti pois 'sivistyksen' pariin.
Me ollaan niin mukavuudenhaluisia että on kiva olla kotona,ei pakkaamisia ja tavaroiden roudaamisia mihinkään.Kauppa vieressä,oma sänky,kaikki tarvittava saatavilla eikä mikään unohdu mihinkään.Tämä on meidän mielestä kunnon kesäloma,ei suunnitelmia ja aikatauluja,rentoa oloa ja lepoa.
:) just noin, parasta lomassa on, ettei ole kiire mihinkään. Mutta kyllä me lomalla lähdetään reissuun, suunnataan Tanskaan ja sinne vanhempieni mökille, jossa on käytävä kerran kesässä!
 

Yhteistyössä