HIRVEÄ ihminen tuo Ramsay tuossa Hell's Kitchenissä!

• Viestiketjun aloittaja huh
  • Ensimmäinen viesti
huh
:eek:

Ihan kamala. Olkoon kuinka hyvä kokki vaan, käytöstapoja sillä ei ole pätkääkään. Siis ihan oikeest: AIVAN ala-arvoista raivoomista ja pöytään hakkaamista toi sen meno. ...Jos sen tehtävä on kouluttaa noita ihmisiä, niin enpä usko, että tommosessa ilmapiirissä kukaan voi kunnolla kehittyä.

En ikinä, ikinä mene sen omistamiin paikkoihin syömään. En tosiaankaan halua tukea tommosta ääliötä.

njaa
Niin, meno on selvästi hurjaantunut ensimmäisestä tuotantokaudesta. Kait se kuvittelee, että katsojamäärät kasvaa konfliktien myötä tai jotain.

Mutta kai se näyttää samalla, kenellä kantti kestää ravintolakeittiössä ja turhat putoo: ei oo tosiaan helppoa. Ei oo turhaan ravintolan nimi Hell´s kithchen ;), hei.

huh
Alkuperäinen kirjoittaja njaa:
Niin, meno on selvästi hurjaantunut ensimmäisestä tuotantokaudesta. Kait se kuvittelee, että katsojamäärät kasvaa konfliktien myötä tai jotain.

Mutta kai se näyttää samalla, kenellä kantti kestää ravintolakeittiössä ja turhat putoo: ei oo tosiaan helppoa. Ei oo turhaan ravintolan nimi Hell´s kithchen ;), hei.
Joo no nimensä mukainen on paikka juu.

Sen verran oon ollu ravintoloissa töissä (myös briteissä), että tiiän, ettei noiden kokkien kanssa aina niin helppoa ole, mutta tuo on tosi ...kusipää..

Ja joo, on ohjelmaa. Mutta ei se estä tota ukkoa näyttämästä täydeltä ääliöltä.

hmm
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
SE ON TELEVISIO OHJELMA..sehän siinä ohjelmassa on ideana..daa!!
No jaa, mä tykkäsin siitä sen Kurjat kuppilat -ohjelmasta. :) Televisio-ohjelmaakin voi tehdä monella eri tavalla...
No jos se oli siinä toisessa sarjassa hyvä, niin silloinhan sitä ymmärtää et tässä sarjassa vetää roolia...

No, täydelliseksi ei tulla päätä silittelemällä. Mä toivoisin meidän opettajaltakin enemmän tuollaista asennetta, että jos pullapitko ei ole just eikä melkein, siitä sanottais, ja pistettäis tekemään uusiksi...meillä kun vaan sanotaan että jaa, laita myyntiin, 2e kappale. Argh. Onneksi ens vuonna tulee tiukempi opettaja, ei kato kaikkea sormien läpi. Mutta joo, siinä olen samaa mieltä, ei tarvitse sentään haukkua, kyllä se aina uudestaan ja uudestaan tekeminen opettaa enemmän. Tässäkin asiassa kultainen keskitie olisi paras, mutta, hmm, sehän on vain mun mielipide.

harmis
nokun notkutte täällä muutaman vuoden niin huomaatte kuinka kiltti toi ramsey setä on toisia kohtaan,et repikää siitä!heh!
tuolla asenteella varsinkin työssä jossa joutuu paineenalaiseksi on hyvä aloittaa samantien kunnon "kurilla".ymmärrätte varmasti itekkin että painetta ei kestä jos sitä ei opettele rankalla tavalla.sitä kuitenkaan kauheen henkilökohtaisesti ottamatta.ei ravintolassa jossa tarjotaan ruuat noin 100 hengelle illassa mennä millään pään slittelyllä ja jos liikaa kehuu niin menee helposti päähän paremmin se kuin kunnon oppi.nehän ne on kunnon ammattilaisia jotka kestää painostusta,painetta ja ankaraakin käsittelyä.ei armeijassakaan sotilaita tehdä lässyttämällä(tai näin oli ennen)

Yhteistyössä