Hirveä epätoivo

Tuntuu niin epätoivoiselta. Olen laihduttanut tähän mennessä yli 40 kiloa, mutta vielä olisi 20 jäljellä. Tuntuu vain, ettei se millään meinaa lähteä! Joka päivä menee ihan pieleen ja pelkään, että en ikinä tule normaalipainoiseksi. Koko ajan tekee mieli syödä, eikä minulla ole kovin hyvä itsekuri. Ahdistaa nähdä joka päivä sama luku vaa'alla ja samat mitat mittanauhassa... :'(
 
wau!
Ensiksi onnea ihan huikeasta suorituksesta!!! 40 kilon pudotus on mieletön, riippumatta siitä, paljonko vielä on jäljellä!

Lakkaa palvomasta vaakaa ja mittanauhaa! Päiväkohtaisilla tuloksilla ei ole mitään merkitystä. Vain pidemmän aikavälin trendillä on.

Ehkä sinun pitäisi ottaa laihdutuslomaa. Syöt suunnilleen tapaan kuin tähänkin asti, ehkä hiukan enemmän että aineenvaihduta taas herää, etkä punnitse itseäsi muutamaan aikaan.

Millä metodilla olet tuossa onnistunut?
 
Ken guru
Onnea mahtavasta saavutuksesta!!

Tottakai saat sen lopunkin 20 kg pois kun olet tuon 40 kg kin saanut. Jos joskus tekee mieli syödä enemmän, niin syö, kunhan sitä ei tapahdu kuin esim. kerran viikossa. Tsemppiä!!
 
Kiitos tsempeistä! :) Olen pudottanut välillä karppaamalla, välillä vain terveellisesti syömällä ja välillä "pirtelöillä".. eli ruokakorvikkeilla. Aikaa tosin tähän on meni 2vuotta. Nyt olen pitkän aikaan jurrannut samoissa lukemissa. siksi ahdistus..

Yritän ajatella pitkällä aikavälillä, mutta joskus se on vain niin kamalan vaikeaa, kun koko ajan ajattelen ruokaa.
 
"vieras"
Ensiksi onnittelut mahtavasta suorituksesta! 40 kilon pudotus on huima suoritus, joka on varmasti parantanut elämänlaatuasi valtavasti. Uskon, että loputkin 20 onnistut laihduttamaan.

Sitten suosittelen sulle lomaa mittanauhasta ja vaa'asta. Vaikka kuukaudeksi. Oletko alkanut liikkumaan? Paino voi pysyä samana, jos läskin tilalle tulee lihasta, joka on tiheämpää eli painaa enemmän.
 
karppaaja
Aineenvaihdunta voi mennä sekaisin noin pitkäkestoisesta laihduttamisesta. Eli suosittelen lisäämään vähäksi aikaa kaloreita (niin että paino pysyy samana) ja pitämään taukoa laihdutuksesta. Kokeile sen jälkeen tiukkaa ketokarppausta ja syö paljon rasvaa. Niin mä onnistuin.
 
nartunen
Kiitos tsempeistä! :) Olen pudottanut välillä karppaamalla, välillä vain terveellisesti syömällä ja välillä "pirtelöillä".. eli ruokakorvikkeilla. Aikaa tosin tähän on meni 2vuotta. Nyt olen pitkän aikaan jurrannut samoissa lukemissa. siksi ahdistus..

Yritän ajatella pitkällä aikavälillä, mutta joskus se on vain niin kamalan vaikeaa, kun koko ajan ajattelen ruokaa.
hyvin oot saanu pudotettua,onnittelutr siitä,varmasti tuntuu paljon keveemmältä ja raikkaammalta olo jo nyt :) mutta jos jotain vinkkiä antaisin niin juo aina vettä jos tulee mielitekoja,ja ota purkka suuhun.kun suussa on raikas maku niin useimmiten ei tee mieli suuhun mitään roskaa laittaa.

ja toinen on se,että tallennat vaikka koneelle "tavoite-" tai ihanne-kansion,jonne laittelet kuvia netistä,kauniista vartaloista jota haluat tavoitella ja joita voi käydä vilkasemassa aina jos tuntuu että motivaatio on lopussa.

tärkeetä on myös se,että sallii itsellensä yhden herkkupäivän viikossa,jolloin voi valita vaikka kolme tuotetta kaupasta,joilla haluat herkutella.

tsemppiä sulle,itsekin oon alottamassa taas huomenna kunnon tsempillä uudenlaisen elämän.
 
Pyöräilen päivittäin 10km (tiedän, ei kovin huima määrä..) ja päivässä kerään ainakin 10 000 askelta. Haluaisin nyt syksyn tullessa ruveta käymään uimassa kerran kaksi viikossa.

Tuntuu, että tarvitsin jonkinlaista lisätukea tällä hetkellä.. jonkun ystävän, jonka kanssa urheilla. Tai jonkun ystävän, joka myös laihduttaa.
 

Yhteistyössä