Hirveä tieto, oikea reaktio?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Miten reagoida ja suhtautua jos puoliso heti uudenvuoden jälkeen pudottaa sellaisen pommin, että vuokraa ei ole voitu maksaa koska on tullut pelattua pidempään velaksi (kenenkään huomaamatta) ja että nyt ollaan siksi joutumassa taivasalle??
 
No ihan ensiksi pitää varmaan hoitaa se vuokranmaksu. Jos ei rahat riitä, niin yhteyttä tietenkin vuokranantajaan ja selittää asian sekä hoitaa maksusuunnitelman. Itse kyllä pistäisin saman tien peliongelmaisen pellolle, mutta se on tietenkin jokaisen oma asia. Taloudet pitää kuitenkin erottaa niin, ettei toinen pääse perheen rahoja pelaamaan, vaan ainoastaan omansa.
 
No ihan ensiksi pitää varmaan hoitaa se vuokranmaksu. Jos ei rahat riitä, niin yhteyttä tietenkin vuokranantajaan ja selittää asian sekä hoitaa maksusuunnitelman. Itse kyllä pistäisin saman tien peliongelmaisen pellolle, mutta se on tietenkin jokaisen oma asia. Taloudet pitää kuitenkin erottaa niin, ettei toinen pääse perheen rahoja pelaamaan, vaan ainoastaan omansa.
Muuttaa vaan muualle mut niin ettei ole paikkaa missä pelata. Asuntoja saa ostaa sen vuokran hinnalla omaksi ympäriinsä. Siinäpä sen näkee mikä ihmistä määrää.
 
Pelaamisen lopettamista ei kannata vaatia, pitää olla voittava pelaaja opettelemalla oma strategia, jolla pelien algoritmit käännetään pelaajan eduksi. Useimmat eivät tähän pysty ja siksi suurin osa on häviäviä pelaajia.
 
  • Haha
Reactions: Johnny Appleseed

Yhteistyössä