P
pelko
Vieras
Onko ihan normaalia että synnytys pyörii mielessä vielä parin kuukauden jälkeen? Mun synnytys oli ihan järkyttävä ainakin omasta mielestäni, kesti hirveän kauan ,puudutukset meni päin p*tä, jouduin maata samalla kyljellä viimeset noin 7 tuntia ennen ponnistusvaihetta enkä päässyt mihinkään sängystä, toinen puoli ei puutunut ollenkaan ja supistukset oli hirveitä tuon 7 tunnin ajan, noin 1-2minuutin välein ja käyrä nousi niin ylös kun vaan pääsi, välillä edellinen ei kerennyt edes loppua ennenkun uusi alkoi.. sitten sain vielä kuumettakin jossain vaiheessa synnytystä jne.. en saanut supistusten takia noin 2,5 vuorokauteen ennen synnytystä nukuttua sekuntiakaan ja olin ihan nälissäni koko vauvan syntymäpäivän, yli vuorokauden syömättä mitään (paitsi aamulla jogurtin jonka oksensin heti) ja myöhemmin en edes olisi saanutkaan syötävää kun oli vähällä joutua hätäsektioon. ja luulin vaan koko ajan kuolevani kipujen takia. Tätä en ole kenellekään kehdannut sanoa mutta suoraan sanottuna mulla kävi mielessä että kunpa kuolisin, kun tuntui etten vaan enää kestä enkä jaksa. taju lähti monta kertaa kivun+ilokaasun takia
Ensimmäisne kuukauden näin melkeen koko ajan painajaisia synnytyksestä. vieläkin välillä näen, ja asia pyörii melkeen joka päivä mun mielessä. Nyt tuntuu siltä että haluaisin kyllä enemmänkin lapsia, mutta synnytys pelottaa mua hirveesti. ollaan aina haluttu melko pieni ikäero lapsille, ehkä 2v ois sopiva (tietnekin riippuu rahatilanteesta yms), mutta .... en tiiä miten uskallan.
Ensimmäisne kuukauden näin melkeen koko ajan painajaisia synnytyksestä. vieläkin välillä näen, ja asia pyörii melkeen joka päivä mun mielessä. Nyt tuntuu siltä että haluaisin kyllä enemmänkin lapsia, mutta synnytys pelottaa mua hirveesti. ollaan aina haluttu melko pieni ikäero lapsille, ehkä 2v ois sopiva (tietnekin riippuu rahatilanteesta yms), mutta .... en tiiä miten uskallan.